Nou ben met veel mensen daar geweest met vriendinnen ze kwamen ons altijd opzoeken hoor in de indoorspeelplaats ( de kinderen)de DORST en we hadden ook gewoon een kan met limonade besteld. Maar het gaat er over of je er alles koopt nee dus. Vind dat zonde van me geld. En dat jij arme kindjes dan naar de gewone speeltuin toe wilt schuiven als het pokke weer is. Vind ik jou aso. ( vind je niet aso hoor maar ben het gewoon weg niet met jou eens) En dat hoeft ook niet. We zijn allemaal vrij om te zeggen wat we willen en wat we denken.
Als we ergens naar toe gaan waar het niet mag, zoals Ballorig, nemen we ook niets mee.....we kopen dan alles daar. Maar gaan we naar de dierentuin of pretpark, dan nemen we wel zelf broodjes en pakjes drinken mee
Ja maar als je daar bent zit je toch niet de hele dag te eten en te drinken ? Je bent er toch voor het spelen ? Wat maakt dan dat broodje uit wat je tussen de middag moet kopen ? waarom zelf mee nemen als er gevraagd word dit niet te doen ? En arme kindjes naar buiten speeltuinen schuiven Come on zeg !
hihi, ik weet niet hoor maar vroegah (zo'n 25 jaar geleden) ben ik nooit in een binnenspeeltuin geweest (bestonden die toen al?) ben ik dan ook zielig Maar ja, ik ben dan ook een moraalridder als ik het zo lees. Mag het niet dan doe ik het ook niet.
Oh wat een gezeur...ik neem altijd zelf drinken mee in zijn rietjesbeker Timo is gewoon nog te klein voor pakjes dat word 1 grote bende ook met zon houder eromheen hup rietje eruit en op ze kop houden maar verder neem ik nog een koekie ofzo mee maar als er daar geluncht moet worden haal ik wel een broodje ofzo... Dus ik neem eigenlijk het grootste gedeelte gewoon zelf mee geldklopperij vind ik het!!
ik ook niet hoor wij gingen gewoon naar de leemkuil of spelerij hahaha nooit een ballorig achtig ding gezien moet gelijk weer denken aan die tekstjes "als je dit herkend had je een geweldige jeugd" haha
ook ik vind het alleen oke bij hele kleine baby's (duh) en kinderen met allergie'en en dus te weinig keuze. je gaat in een restaurant toch ook niet je eigen bier/wijn mee nemen omdat dat daar per glas hetzelfde kost als een fles thuis. Naar een pretpark ja dan neem je wat mee, maar een indoorspeeltuin nee daar koop ik alles nu.. vorig jaar nam ik shannon haar voeding wel gewoon mee natuurlijk. Ik vind dat je die kan limo (of losse drankjes) en 2 a 3 tosti's/patatjes gewoon mee rekent bij wat het kost om naar een indoorspeeltuin te gaan. ik ga dus als ik 15 euro zou hebben niet heen want dan kan je verder niets, dan wacht ik tot ik bijv. 25 euro heb en dan kan het wel. Lijkt me heel normaal.
Gemiddeld, 1 klein gedeelte met ballenbak voor de jongste en van die klimtoestanden voor de oudere. Maar ze vinden het beiden erg leuk, en het is dichtbij. Buitenom glijbanen, trampolines en van die autootjes. Het eten bestaat uit poffertjes, tosti's en friet. Broodjes beenham thats it. En nou ja, bulten snoep, en ijs. Oh en we gaan wel een 1 keer in de week/2 weken.
Precies, spelen in de buitenlucht en spelen in de regen daar smelten we niet van.. Maar goed dan ben ik ook maar een moraalridder..
Volgens mij (maar wie ben ik??) mag het juridisch niet eens. Ik bedoel het verbieden eten en drinken mee te nemen.
als het niet is toegestaan, is het niet toegestaan. Dat leer ik mijn kind ook. Dus of we gaan niet, of we gaan wel en houden ons aan de regels. Zo simpel is het. Zo'n indoorspeelparadijs bestaat inderdaad om winst te maken, dat lijkt me nogal logisch en is toch niets verkeerds aan? Anders bleven die ondernemers 's morgens wel gewoon lekker in hun bed liggen meuren. Er gaan nu eenmaal weinig mensen voor noppes heel veel geld en energie investeren in het runnen van een binnenspeeltuin.
Wij gaan soms naar een binnenspeeltuin waar al het drinken gratis is. De entree is er wel naar, 1 betaald kind + 2 volwassenen is ruim 20 euro. Wel lekker makkelijk, we hoeven niks mee te nemen en hoeven ook niet na te denken over wel of niet iets kopen ivm de prijs. Je kan dus onbeperkt limo, appelsap, koffie, thee, cola, etc. pakken. Ze hebben geen fruit, maar ik plan de fruithap dan op het andere dagdeel en geef ze daar een koekje.