Wel of niet eigen consumptie

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaGiraf, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wel of niet eigen consumptie

1. Ja ik neem me eigen eten en drinken mee

2. Nee ik neem geen eigen eten en drinken mee

3. Ik neem eiegn eten en drinken mee en koop daar ook nog wat

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. knap

knap Niet meer actief

Zat ik al in de pubertijd. Z.n 25 jaar geleden. :p

z.n 32 jaar geleden bestond het niet eens. Maar we leven nu en niet vroeger. Is er veel meer te doen met de kinderen dan toen. Toen moest je je als kind alleen vermaken. Moeder was bezig met het huishouden.
    Weer en wind buiten spelen. Nu hebben we er zelf andere kinderen van gemaakt. Tja over 50 jaar gaan ze gezellig een dagje uit naar de ruimte. Even sterretjes kijken.:D

( is maar gekkigheid hoor.);)

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ligt aan de entree en prijzen van de producten, kijk hier heb je een jaarabonnement speeltuin voor 8 euro dan koop ik daar wat om onze buurt een de speeltuin te sponsoren zeg maar, zelf meenemen met zulke bedragen vind ik niet zo netjes.

Hetzelfde geld voor als de prijzen normaal zijn koop ik het daar, bij ons speelcentrum heb je voor 1 euro een hele kan ranja dan doe ik niet moeilijk.

Echter als ze hoge entree vragen en ook voor een ranja veel geld durven vragen vind ik het nog een ander verhaal maar persoonlijk vind ik niet erg netjes om dan je eigen eten mee te nemen (als er geen allergie of bijzonder eten aan te pas komt, dan is het een ander verhaal) ze moeten wel "jouw" zooi opruimen, want ja je zal het wel vaak DAAR weggooien en zoals vele "aso's doen het zelfs op de tafel laten liggen om HUN op te laten ruimen (dat vind ik echt NOT DONE!)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zolang ze daar alleen maar junkfood hebben, kunnen ze mij echt niet dwingen mijn bruine boterhammen thuis te laten ...

4. Triskele

hun dwingen je niet om naar hun toe te gaan hoor, dat kies je toch zelf en tot nu toe waar ik geweest ben hadden ze echt niet alleen maar junkfood maar ook gewoon een boterham, tosti en zelfs fruit.

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #85 luckybird, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    ja er is altijd wel een reden te verzinnen voor veel mensen:, niet gezond, niet lekker, niet bio, pakje drinkt onhandig, ik lust alleen op dinsdagmiddag om 15.00uur Lycheesap, principieel tegen vruchtenyoghurt, niet goede merk, niet hygienisch, you name it...

Totdat de entreeprijs all inclusive is, dan hoor je niemand erover hahahah (zie topic Drouwenerzand)

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Bij welke indoorspeeltuinen hebben ze dan alleen junkfood, ik woon ook in zuid holland en ken dr zo een paar die niet alleen maar junkfood hebben dus dan kan je er ook voor kiezen om naar een speeltuin te gaan waar ze meer keus hebben.

7. tulip

tulip Niet meer actief

Hier in ballorig als tussendoortjes alleen snoep, chips en gevulde en roze koeken. Als drinken alleen veel te zoete ranja.
    In de winter gaan,wij minimaal 1 keer, soms 2 keer per week. Ik ben erg bewust met zoetigheid, dus zolang ze daar geen diksap en fruit verkopen neem ik het zelf mee. Wij gaan dan een ochtendje en dan krijgt mijn dochter niet zulke dingen.
    Vind ik niet aso, ze moeten wat verantwoord voedsel aanbieden.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.283
    6.196
    113
    toch wel raar dat het zoveel verschilt, hier kan je prima een knijpfruitje of een bruine boterham met kaas krijgen naast de patat etc.

9. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    lacht de lul uit zijn broek hiero:D:D:D:cool:

10. tulip

tulip Niet meer actief

Lunch weet ik niet, dat doen we daar nooit, maar knijpfruit niet hoor of rozijntjes oid, anders zou,ik echt wel wat halen.

11. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar wat ik nou altijd zo gek vind. ook al kun je fruit en gezonde dingen halen. ik zie mensen altijd aan de friet zitten en niet aan de bananen. maar goed dat zijn vast allemaal mensen die niet op zp zitten

12. Triskele

haha vast, ik moet zeggen als wij zoiets doen zie ik het als uitje dus kan een patatje best moet ik zeggen. Maar neem ook wel eens een tosti of iets.

ALs ik echter hier in de buurt ga pak ik vaak iets simpelers (goedkoper zoals buurt supertuin omdat ik belangrijk vind om deze te ondersteunen) en dan is het simpeler.

13. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb nog nooit eigen eten en drinken meegenomen.

Het is geen wekelijkse kost dat we er naar toe gaan dus als we er zijn halen we gewoon wat lekkers te eten en te drinken en vaak nog snoep of chips.

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie

idem! de entreeprijs van ballorig bijv. is maar 6euro voor de kids en ouders gratis. hun moeten toch ergens aan verdienen. wij nemen dan ook alleen maar groenten potje van de kleinste mee en de rest kopen wij daar. kijj als je nou 15euro entree betaald en dan ook nog alles daar moet kopen vind ik het wel duur maar vij ballorig vind ik het onbeschoft om zelf spullen mee te nemen en ik erger me ook mateloos aan de mensen die wel een hele picknickmand bwv meenemen

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voor mezelf koop ik daar vaak thee/koffie.
    levi krijgt sinds kort daar wat vandaan ( heeft aan een beker/flesje genoeg )

voor Elin neem ik gewoon diksap en een snijkoek mee.

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik nam altijd voor de kinderen eten en drinken mee. Eten is vaak niet van het gezonde soort in zo'n speeltuin, en i.v.m. allergiën moesten we erg voorzichtig zijn. Ik koop dat wel voor mezelf thee of zo.

Ik ben nog nooit stukken komkommer, tomaatjes, koemelkvrije boterhammen etc. tegengekomen bij binnenspeeltuinen. En als ik niet weet wat er precies in en op brood zit, dan vind ik het niet verantwoord om te geven. Mes waar restje pindakaas op zit kan al voor eczeemaanal zorgen.

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Maar in geval van allergieen vind ik het een ander verhaal, dan kan ik begrijpen dat je zelf wat mee neemt.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als je gewoon alles mag eten wat er te koop is vind ik het not done om zelf wat mee te nemen.

Vind het eerlijk gezegd erg armoedig staan:)

*duikt nu weg*

19. Trees

Trees Niet meer actief

Hier verkopen ze alleen maar snoep in de binnenspeeltuin en helaas geen brood of iets dergelijks. Sinds kort verkopen ze knijpfruit, maar het merk knijpfruit dat ze verkopen zit boordevol met toegevoegde suikers. Dochter lust geen zoetigheid en ik eet zo min mogelijk geraffineerde suikers i.v.m. een speciaal dieet.

Drinken kopen wij daar wel en ik werk er altijd behoorlijk wat thee naar binnen. Ik heb trouwens weleens een banaan meegenomen voor dochter, maar vind het wel een tikkeltje asociaal om het daar op te eten. Ik ga trouwens hooguit twee uurtjes op de peuterochtend en dochter valt niet dood neer als ze twee uur niet eet.

20. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ook armoedige mensen willen hun kind graag meenemen naar iets leuks. Ik ben er dus zo eentje.
    Entree kan ik ophoesten maar hapje/drinken/snoepje/patatje (voor mij dan..) kan ik gewoon niet missen.
    Moet ik dan mijn kind maar thuis houden en iets leuks ontzeggen omdat ik alleen maar daar iets kan halen..? Neh, vind ik niet. Ik neem dus wel een koekje en diksap mee en iets te drinken/eten voor mijzelf. Als mensen me dan armoedig vinden... so be it.
    Ik noem het (ar)moederschap, ik ontzeg mijn kind niet een dagje uit als mama dat extra drankje niet kan betalen.

Dus; ik neem toch echt iets zelf mee. Mochten ze me wegsturen van een terrasje of iets dergelijks, ga ik net zo makkelijk op de grond zitten in plaats van die stoel! Het gaat op dat moment om mijn kind, niet om mij. ;)

Deel Deze Pagina