Hoi, Ik ben vandaag 12 dagen overtijd. en he afgelopen woensdag met cb getest heel licht. vanochtend op nieuw cb getest, het kruis was er meteen paar sec later de test streep pas... maar toen ik de test onder de straal vandaan haalde zag ik een heel klein beetje urine door het venster kruipen maar het plus teken staat bij clear niet voorgedrukt he... wat denken jullie kan zoiets een kruis veroorzaken of ben ik gewoon zwanger?! thanx alvast kus krijg de foto er niet bij gezet
je kan je foto's ook in je album zetten van je profiel. maar ik denk dat je gewoon zwanger bent.. zolang de controle streep er goed staat dan is de test gewoon goed gegaan. en de kruis betekent gewoon zwanger het kuisje staat indd niet voorgedrukt zo ver ik weet. maar als het kruisje ook gewoon blauw is ( verticale en de horizontale lijn) dan kan je vertrouwen op de uitslag dus bij deze GEFELICITEERD!! LIefs xx
persoonlijk denk ik dat je zwanger bent anders moet je nog een kruidvat test doen 2 voor 5 euro daar hebben veel mensen hier prettige ervaringen mee...succes en alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mij
maandag had ik al afspraak bij ha dus daar toch maar even heen. bedankt voor jullie feli, mits het klopt hihi.... kus
krijg de foto s echt niet erop is met gsm te groote bestanden denk ik ... heb er geen verstand van hoewel helaas
bright, dus jij denkt dat hij ook niet kan komen vanwege dat er een heel klein beetje urine over de hlft van het scherm van het kruis kwam?? bedankt voorje reactie kus
bij mijn posi testen was ook iedere keer het posi resultaat al voor de controle/test lijn te zien. Dus direct duidelijk posi nog voor de urine tot de controle/test lijn was. kleur v/d posi lijn bleef hetzelfde. ik heb nog nooit een test gehad die eerst posi testte en daarna toch nega bleek te zijn. Dus dat met dat venstertje, heeft daar volgens mij geen invloed op kunnen hebben. PS: volgens mij word er wel vaker over een venstertje geplast, haha, hebben ze vast rekening meegehouden, dus denk niet eens dat daar zomaar urine doorheen kan komen. Zolang de test/controle lijn te zien is, heb je de test m.i. goed gedaan. + het posi resultaat was al zichtbaar toch? Anders heb je een wonderlijk plasje!!