Op 10 en 11 februari heb ik een duidelijke positieve ovulatietest gehad en ook diverse symptomen die op een naderende eisprong lijken (krampen, steken in de liezen en gevoelige tepels/borsten), maar mijn temperatuur is niet echt overtuigend gestegen. Ik vraag me dus af of ik wel een eisprong heb gehad? Wat denken jullie? De vorige cyclus was mijn temperatuur na de eisprong rond de 37/37,1. Op 11 februari heb ik mijn temperatuur 2x opgenomen (1x 36,6 en 1x 36,7). Wanneer ik de temperatuur op 36,7 zet verdwijnt het kruis en heb ik volgens FF (nog) geen eisprong gehad. Ik heb de temperatuur nu op 36,65 gezet en dan verschijnt het kruis wel. Ik temperatuur elke ochtend dezelfde tijd rectaal.
Ik zie helaas nog geen eisprong in je kaartje. De stijging is onvoldoende ten opzichte van je basale temperatuur en ik ben het dan ook niet eens met FF. Wat gebeurt er als je de positieve ovulatietesten weghaalt? Ik denk dat het kruis dan ook verdwijnt.
Ik zie nog geen eisprong helaas. Heb je een foto van je ovutesten? Basaal is jouw temp 36.7 dus dan heb je met 36.8 nog geen ei gehad helaas. Zeker omdat je zegt dat hij na je ei altijd op minimaal 37 zit. Ps het kruis blijft daar staan door je vele eggwhite meldingen.
Ik ben op dit moment niet thuis, dus kan geen foto maken van de ovulatietesten. Maar die zijn bij mij of wit of net zo donker als de teststreep, dus daar twijfel ik niet aan. Dit is trouwens de 2e cyclus dat ik temperatuur. Het is dus niet zo dat altijd mijn temperatuur na de eisprong 37,0 is. Bij mijn vorige cyclus was mijn basale temperatuur voor eisprong ook lager, rond 36,5. Kan dit per cyclus verschillen? En is het dus mogelijk dat je wel symptomen hebt van een naderende eisprong, vruchtbaar slijm en positieve ovulatietesten, maar toch geen eisprong hebt?
Ja je kan symptomen hebben van een eisprong en ook posi ovutesten zonder dat er een eisprong volgt helaas. Ik ben bang dat het even afwachten wordt wat je temp de komende dagen gaat doen.
Oke, dan wordt het maar even afwachten...Ik ben bang dat deze ronde niks wordt en we weer door moeten naar de volgende. Dan inmiddels alweer ronde 10... Ik laat nog wel weten wat mijn temperatuur de komende dagen doet.
Mijn temperatuur van de afgelopen dagen is iets hoger, namelijk 37,0-36,9-36,9. . Zou ik dan toch wel een eisprong hebben gehad? De temperatuur van vandaag is een open bolletje, omdat ik laat in bed lag en ik 45 min later heb getemperatuurd
Mijn temperatuur is redelijk gelijk gebleven op een kleine dipje na. Echter kreeg ik vanaf afgelopen maandagavond ontzettende buikkrampen t/m dinsdagochtend. Sindsdien heb ik die krampen gehouden (maar in mindere mate). Dit had ik nog nooit eerder gehad. Daarnaast heb ik meestal een LH van 10 dagen, dus aangezien mijn temperatuur vanmorgen nog hoog was, maar een testje gehad.....en deze was heel licht positief!! Zou het dan toch eindelijk zo zijn...ben nog voorzichtig blij. Morgen of overmorgen opnieuw testen!
Hmmm ik weet het niet want ik denk eerder dat je ei op dinsdag pas is gesprongen. Ik hoop dat je test gaat oplopen en tempen bij jou gewoon niet werkt
Ik heb vanmorgen nog getest...en ik ben ZWANGER!! ik kan het bijna niet geloven,'want had het deze ronde echt niet verwacht. Vooral niet met mijn temperatuur die zo raar liep. Zo ontzettend blij!!!