Hallo Mirjam, Vorige keer had ik je al een vraag gesteld over het volgende. Sinds afgelopen oktober ben ik gestopt met de pil. Sindsdien heb ik een onregelmatige cyclus: nov ->dec 31 dgn, dec->jan 31 dgn, jan->feb 34 dgn, feb->mrt 31 dgn en van mrt-> mei 41 dg. De maand april ben ik niet ongesteld geweest. Dit begon 5 mei pas weer op een normale manier. Nu heb ik alleen in de week van maandag 16 mei, 3 keer seks gehad zonder iets te gebruiken en zonder voorbehoedsmiddel. Nou heb ik sinds woensdagavond wat bloed verloren, het begon heel licht en is nu een beetje rood/bruinachtig. Vandaag, dus de 2e dag is het nog steeds een beetje maar niet heel heftig zoals ik bij een normale ongesteldheid heb. Als ik een normale cyclus zou hebben, dan zou ik ook volgende week pas ongesteld moeten worden. Als ik uit zou gaan van mijn onregelmatige cyclus dan zou het nog veel langer moeten duren. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Zo wanneer kan ik dan beginnen met testen? Alvast heel erg bedankt.
Hallo, Het kan inderdaad een innestelingbloeding zijn. Ga van een onregelmatige cyclus uit en test dan op de dag dat je weer ongesteld zou moeten worden, mits natuurlijk je niet eerder een menstruatie hebt gekregen. Succes. Groetjes Ineke