Jazeker kan dat. Heb toevallig van het weekend op youtube allemaal hairstyles video's bekeken voor mensen met clip ins. Daar leggen ze heel goed uit hoe je bijvoorbeeld een high ponytail kan doen met die clip ins zonder dat andere zien dat jij ze in hebt. Geweldige uitvinding! Je kan er op zich wel mee slapen maar ik vind het niet lekker slapen dus ik doe ze vrijwel iedere ochtend weer opnieuw in.
Flip in is een mooi systeem. Ik kreeg er echter snel hoofdpijn van had altijd moeite ze te verdoezelen. Door de hoofdpijn amper gedragen. Maar ze staan te koop. Blond, meerdere tinten voor een natuurlijk effect. Dus wie wil mag pb'en
Flip in.. Je moet hem echt goed aan laten meten in een salon! Als hij te strak zit, krijg je er last van! Hij moet juist losjes zitten, dan zit het niet vervelend en hij blijft wel gewoon goed zitten! Als het draadje breekt, kun je er gewoon zelf een nieuw draadje aan (laten) zetten. Volgens mij krijg je er draad bij, maar bij een goede salon moet je hem kosteloos kunnen laten maken hoor.. Het breekt iig niet zomaar! Een hoge staart gaat niet lukken met een flip in, een lage staart of vlecht wel. Tja het is het een of het ander. Gaat er in eerste instantie om dat je mooi lang los haar hebt toch?
Ja dat wel, en je krijgt er draad bij dacht ik wat ik al gezien heb. En als ik uit ga dan doe ik wel eens andere dingen dan gewoon los (ik dans veel en losse is echt pokke heet )
Ik heb hem wel goed laten aan meten. In een salon. Hij zat goed, maar ik kreeg er hoofdpijn van. Ik heb er inderdaad een draadje bij. En het breekt inderdaad niet zomaar.
Ik zou het niet doen en waarom niet...omdat het zo t*ering veel werk is haha Als je ze gewassen heb duurt het ontzettend lang voor ze droog zijn en daarna moet je de hele mik stylen anders is het gewoon echt niet mooi. Ik heb ze nu korter ( schuine bob ) maar als ik ze weer zou laten groeien en weer voor haarverlenging gaan, dan zou ik voor clip-ins gaan. Lekker makkelijk
Ik heb voor mijn bruiloft hairextensions genomen en die hebben 3/4 maanden ingezeten tot ik het zat was, maar ben nog steeds heel tevreden over de extensions. Was ook wel een goed merk idd. Ik weet niet of iemand dit al heeft gemeld, maar kijk eens naar een flip-in hairextension. Das de nieuwste trent en klinkt ook heel erg goed
Die flip in lijkt mij echt onhandig, wat als je touwtje nou flauw word dan gaat je haar dus hangen? Clip ins zet je gewoon vast in je eigen haar dus zakt ook niet. Die flip in lijkt mij echt niet handig
Geen extensions meer voor mij! Ik kreeg er kale plekken van! Ik heb nu een weave (2 banen) en ben zeer tevreden! Ik heb ze nu 2 jaar en mijn eigen haar is zelfs opgeknapt! Ik had eerst de weave op clips, maar vond dat te veel gedoe 's ochtends, en was toch bang om ze te verliezen Bij een weave vlechten ze eerst een dun vlechtje met een elastieken draad en hierop wordt het haar vast genaaid. Ik doe er 10- 12 weken mee, dan moet het vlechtje weer opgehaald worden. Het haar wordt iedere keer opnieuw gebruikt.
Heb ergens gelezen dat dat jeukt zo'n vlecht. Dat het niet goed is voor je hoofdhuid. Heb jij daar geen last van? En zie je dat goed zitten zo'n weave? Geen ongemakken of zo? Over dat lang wachten eer het droog is, ik föhn nu ook al altijd mijn haar dus ben sowieso altijd wel bezig..
Nee, ik heb geen last. Alleen als ze omhooggehaald zijn heb ik een beetje last van de begin puntjes. Het advies van de kapster was om daar een kleinbeetje dagcreme op te doen, als ik dit doe dan is het na 1 uurtje weg. Van jeuk e.d heb ik geen last. Het vlechtje is heel dun, je voelt hem bijna niet. De weave zelf zie je niet zitten ( mits deze op de goede hoogte is geplaatst) .....
Ik heb ook Weave gehad en na een dag was ik helemaal er aan gewend. Maar had jij niet dat je eigen haar heel vet en vies werd ? Het stukje tussen de vlechtjes zeg maar. Ik vond dat zo vies dat ik het niet meer heb laten plaatsten daarna
En heb je dan kans dat je kale plekken krijgt met zo'n weave of is dat bij die ook niet? Heb vrij dun haar en zou echt erg vinden moesten ze er gehavend uitkomen En ja, hoe zit dat met wassen en kammen daar? Geen kans dat je je vlecht kapot kamt of zo (of is dat een gekke vraag?)