Milan is inmiddels bijna 15 maanden, maar die foto's blijven maar liggen. Het meeste staat op de pc en een deel is afgedrukt. Eigenlijk moet ik er gewoon tijd voor maken. Maar hoe hebben jullie het gedaan? Gewoon (ouderwets) in een fotoalbum geplakt of een foto album via de pc gemaakt? Of andere ideen? En hebben jullie wel alles al op orde? Ben benieuwd of ik de enige ben die hier een beetje nalatig in is??
Ik maak scrapboeken dus ik plak het in met een hoop tierelantijnen eromheen Ik ben er altijd lang mee bezig, dus ik heb ook nog veel liggen
Hier is alles, tot mijn eigen verbazing, keurig netjes bijgewerkt. Op de computer heb ik één map gemaakt voor de foto's van mijn zoontje, en die onderverdeeld in allemaal kleine mapjes van een maand, vanaf juni 2008 t/m nu. Dus allemaal erg overzichtelijk. Eens in de zoveel tijd doe ik de foto's die ik in wil plakken bestellen en dan ouderwets inplakken. Van de week heb ik t/m de foto's van zn tweede verjaardag gedaan en nu ben ik dus helemaal bij.
Ik doe het lekker ouderwets.. Heb 1 album vol van de eerste paar maanden en loop nu eigenlijk 4 maanden achter met fotoplakken, maar daar gaat echt veel tijd inzitten....................Ik plak er ook allemaal stickers bij en prulletjes. Wel bewaar ik alle foto's op mijn geheugenstick. Van die 5 maanden staat alles ook nog een beetje door elkaar.. Ik zal er ook maar eens aan gaan beginnen . Heb toen trouwens bij de kruidvat van die baby albums gekocht.
Ik laat foto's altijd bij HEMA afdrukken op fotobladen. Dit zijn losse bladen die je in een map doet. Je hoeft dus niet te wachten tot je een album vol hebt. Als ik foto's heb die ik wel zou willen afdrukken, dan zet ik ze meestal zodra ik tijd heb vast op de bladen met de albumsoftware. Zodra ik 30 bladen vol heb, laat ik het afdrukken. Op die manier kan ik het goed bijhouden.
Hier ook op de ouderwetse plak-manier. Ik loop echter al anderhalf jaar achter... Heb nog niks ingeplakt. Maar........ wel van de 100-en foto's die keurig in ingedeelde mapjes in de pc staan een selectie gemaakt en af laten drukken. Nu alleen het inplakken dus nog.
Ik loop al drie jaar achter en die telkens een klein stukje maar tegen de tijd dat ik alles in plak is er wel weer wat nieuws uitgevonden dan bv die foto boeken online ed ... zo langzaam ben ik met de foto's Toch vind ik de ouderwetse fotoboeken dus gewoon echt met een losse foto het mooist
ik plak ze op de ouderwetse manier in. tweemaal, eenmaal voor Emma voor later een eenmaal voor ons zelf
IK heb 1 ouderwets plak album van de eerste verjaardag.. Van het 2e jaar tot nu heb ik in een album gedaan waar ik de foto's in hoesjes kan schuiven, daaronder is ruimte om evt wat te schrijven, ideaal, geen gesmeer met lijm.. Heb trouwens alle foto's in mapjes op de computer staan. Het eerste jaar inmiddels allemaal op cd-rom gezet.. Moet het ook nodig met de rest doen.
ik ben er eigenlijk heel netjes in. Ik druk 2x per maand foto's af en plak ze diezelfde avond in. Ik heb roze albums van de hema en ben nu aan de 4e bezig. Buiten dat scrap ik digitaal, en die druk ik ook af.
Ik ben ook zo erg. Heb een album via albelli gemaakt van de eerste 10 weken en daarna niks meer... Heb wel een selectie gemaakt met de foto's tot 11 maanden die ik af wil laten drukken en in wil plakken. Maar we zitten ondertussen al op 13 maanden . Ik heb nu een goed excuus, we gaan bijna verhuizen. Na de verhuizing doe ik het echt