Onze zoon is 5 maanden en drinkt 5 x 180/6. Daarnaast krijgt hij ook al bijvoeding, bijv. vandaag at hij een half potje groente en bijna een heel potje fruit. Voor de fles van 23 uur moeten we hem wakker maken en dan is ie flink chagerijnig maar die drinkt hij wel (half slapend) helemaal leeg. Ik twijfel nu of ik deze fles zal laten vervallen...wat denken jullie?
Ik zou hem niet wakker maken, dat is (zeker met 5 maanden) echt niet nodig. Als hij trek heeft komt hij wel op een ander moment . Of hij slaapt gewoon door. Probeer het eens, bijvoorbeeld voor je vrije dag, als hij dan gaat spoken kun je de volgende dag een uurtje meetukken.
Hier verviel de 5e fles al met 15 en 18 weken en toen was ik nog niet begonnen met bijvoeden. Ik heb mijn schema ook niet aangepast dus de laatste fles was rond 19:30
Hier ook al geen 5e fles meer, moet Kaj er ook voor wakker maken, en drinkt dan erg slecht..nu al een ruime week veen 5e fles meer. Kaj drinkt nu 4x210. ik zou hem weglaten en gewoon kijken hoe hij reageert.