Hey wat toevallig, wij gaan in januari ook een dakkapel plaatsen. Nu zat ik ( nu al hahaha) te denken of ik fooi zal geven ja/nee. Ik denk dat het ligt aan hoe ze het doen, of ze vriendelijk zijn en niet van die onbehouwen types. En ik dacht aan een bedragje van 10 euro de man.
Prachtig, groot ding...hoe breed is ie? Stel net de vraag aan mijn man en die vindt een fooi niet op zijn plaats, wel koffie/thee/koek/luch etc. By the way is het een polyester dakkapel?
Eeuuh... Polyester? Oei, dat weet ik niet hoor. Tis in ieder geval afgewerkt met trespa. Hij is 4,50 meter breed! Echt MEGA! We hadden eerst een houten dakkapel van 2 meter breed maar aangezien deze rot was en vervangen moest worden gingen we dus voor een nieuwe en nu is ie dus meer dan dubbel zo groot!
nog even terug naar de koffie trouwens: ik geef de man van de enrgiewacht ook een kopje koffie als hij de kachel komt keuren en de schilders die in ons oude huurhuis door de verhuurder waren aangenomen kregen ook koffie met koek toen ze even zaten uit te blazen. vind dat zo normaal. de schilders hebben zelfs nog even bij ons binnen gezeten omdat het buiten pokke weer was en de kachel in de keet niet werkte. dan laat je die mensen toch niet staan op de steiger? raar dat er dan mensen zijn die géén koffie geven, maar goed, da's mijn hele persoonlijke mening ennuh, erg mooie dakkapel hoor! willen wij in de toekomst ook nog, maar er zijn eerst andere dingen die echt moeten haha
ja kop koffie geven en iets lekkers erbij kan altijd vind ik! maar dat hele fooi geven snap ik niet zo.. Want waarom aan de een wel en aan de ander niet? Obers wel? En de leidster van het dagverblijf niet? Doen die hun werk dan niet goed? En juffrouwen of meester van school ook niet? maar een kapster wel omdat je haar prima is? Of aan het kamermeisje omdat ze je kamer mooi heeft gemaakt? Nee van dat hele fooi geven snap ik niks