Houden wij ongeveer 1130 euro over exclusief evt toeslagen zoals zorg, kinderbijslag. En daar moeten wij boodschappen, sparen, leuke dingen van doen etc.. Ik ben erg onzeker over hoe t straks allemaal lopen zal. Vinden jullie dit een 'fijn' bedrag? Mijn vriend heeft een beroep waar hij een mooi centje mee bij kan verdienen en zal dit waar nodig ook doen.. voor extra dingetjes
Wow, dat is toch super veel? Althans ik vind het riant. Hoef je dan niet meer de vaste lasten te betalen enzo?
Zo dat is echt veel hoor! Wij hebben misshien net de helft en daar leven we heerlijk van! Ik zou me echt niet druk maken hoor!
Hier houden wij ook echt niet zoveel over en hebben het prima. Het is maar net wat je standaard is... Ik zou me niet druk maken over geld. Je hebt straks het meest bijzondere wat er is, de rest doet er dan minder toe
hier ook! Wij redden jouw bedrag bij lange na niet!! (en redden het financieel prima, beetje krap af en toe, maar ach dat geeft niet)
Ik denk dat menig gezin jaloers is op wat jullie over zouden houden per maand En dan zitten de toeslagen er nog niet eens bij en kinderbijslag.. damn Jullie redden dat echt wel!
Als hier je normale vaste lasten al vanaf zijn, denk ik dat je een zeer riant bedrag over hebt! Geen zorgen maken dus
Als dit het bedrag is dat je overhoud na alle vaste lasten etc ervan af zijn zou ik me dus echt helemaal nergens druk over maken........mocht willen dat ik dat geld maandelijks zou hebben......
Ja alle vaste lasten zoals hypotheek gas water licht auto verzekeringen Telefoons tv gemeente belastingen.. de rest moeten we doen van die 1130 en toeslagen.. Bedankt voor reacties zo vergeetachtig
Ja.. daarom wil ik graag de mening van andere horen.. zodat ik dat van me af kan zetten, kan er ook niets aan doen dat dat me onzeker maakt.. kom net kijken wat dat betreft