Wel of niet gaan condoleren?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Naar een crematie gaan wij alleen als we een overlijdenskaart hebben ontvangen, hebben we die niet gaan we condoleren...bij goeie vrienden althans, kennissen krijgen een kaart.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb in een zelfde situatie dat wel gedaan. Werd zeer op prijs gesteld en de vriendschap bloeide weer op.

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    absoluut doen, plus een kaartje, dat doet vaak toch veel goed bij mensen, het idee dat men toch aan je denkt.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Kaartje ligt klaar dus die gaat morgen met de post mee. Denk wel dat ik ga condoleren.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Heb er voor gekozen om naar de crematie te gaan, mijn moeder ging mee. Goed dat ik gegaan ben! Heb vriendin daarna een dikke knuffel gegeven.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat goed dat je gegaan bent, dat stelde ze vast en zeker op prijs :)

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Zeker! Ze vond het heel fijn en haar vader ook.

8. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Elsie top!!! Ik vind dat klasse! Een klein gebaar dat zeer gewaardeerd wordt dat weet ik zeker!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Word idd gewaardeerd! Later op de middag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg knap vond dat ze wat zei tegen/over haar moeder.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel mooi dat je gegaan bent!

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

zo herkenbaar! en dan is het in mijn geval nog zelfs familie!

als ik TS was zou ik alleen een mooie kaart sturen met daarin geschreven dat je het verdrietige nieuws hebt vernomen en wil laten weten dat je aan de nabestaanden denkt en sterkte wenst, meer is niet nodig. zeker als je al zo lang geen contact meer hebt gehad
    Mocht je oude vriendin graag weer contact met je willen dan zal ze denk ik wel naar je toekomen ;)

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zou gewoon gaan! Ze zou het alleen maar waarderen en wie weet krijg je het contact wel weer terug!

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed dat je gegaan bent! :)

Deel Deze Pagina