Naar een crematie gaan wij alleen als we een overlijdenskaart hebben ontvangen, hebben we die niet gaan we condoleren...bij goeie vrienden althans, kennissen krijgen een kaart.
Ik heb in een zelfde situatie dat wel gedaan. Werd zeer op prijs gesteld en de vriendschap bloeide weer op.
absoluut doen, plus een kaartje, dat doet vaak toch veel goed bij mensen, het idee dat men toch aan je denkt.
Heb er voor gekozen om naar de crematie te gaan, mijn moeder ging mee. Goed dat ik gegaan ben! Heb vriendin daarna een dikke knuffel gegeven.
Word idd gewaardeerd! Later op de middag nog een berichtje gestuurd dat ik het erg knap vond dat ze wat zei tegen/over haar moeder.
zo herkenbaar! en dan is het in mijn geval nog zelfs familie! als ik TS was zou ik alleen een mooie kaart sturen met daarin geschreven dat je het verdrietige nieuws hebt vernomen en wil laten weten dat je aan de nabestaanden denkt en sterkte wenst, meer is niet nodig. zeker als je al zo lang geen contact meer hebt gehad Mocht je oude vriendin graag weer contact met je willen dan zal ze denk ik wel naar je toekomen
Ik zou gewoon gaan! Ze zou het alleen maar waarderen en wie weet krijg je het contact wel weer terug!