Hahahaha nou bij mijn derde had ik het verteld aan pz… Daarna kwam de baas bij haar en die liep zo mijn kamer voorbij geen felicitatie niets… Pz zei later dat hij gevraagd had of het gepland was tijdens zwangerschap deed die op een gegeven moment wel weer normaal, maar ik dacht wel, man zak er lekker in.. Terwijl ik wel echt een leuke baas heb, daarom voel ik mij ook ergens ‘schuldig’
Man zeker? Ik denk echt dat vrouwen die zelf kinderen hebben hier gewoon ‘beter’ in zijn. Tactvoller wellicht. Want vrouwen met kinderen reageren zoals ze zelf benaderd zouden willen worden.
Man idd maar heb ook een vrouwelijke baas en zij is ook echt een workaholic Ook nooit echt iets can belangstelling
Heel herkenbaar! Ik voel mijn kinderen richting mijn werkgever soms als een last, omdat er telkens wel wat is. Op zich heb ik er nog nooit problemen mee gehad met mijn leidinggevende, maar het zit wel in mijn hoofd dat ze dan denken: heb je haar weer. Of: zij heeft voor kinderen gekozen, maar krijgt de boel niet eens rond.
Noouuu, wij overwegen ook te gaan voor een vierde kindje. Onze drie kinderen zijn 9, 7 en 4 jaar. Ik ben 37 jaar dus ik moet de knoop binnenkort toch gaan doorhakken
Enerzijds helemaal waar! Alle tijd weer voor een kleine baby. Anderzijds begin je weer volledig opnieuw! Hier slaapt iedereen al jaren door, is iedereen al tijden zindelijk, etc..
Amen! Mijn man is leidinggevende en denkt er precies zo over. Helaas is mijn ervaring (als werknemer ) dat lang niet elke leidinggevende zo is… ik ben dan ook juf, geen werk dat je kan verplaatsen, in tijd of ruimte, het is op locatie en op strakke tijden dus ja als ik niet kan is er een probleem
Haha ja, beetje verkeerd gerekend. Ik dacht dat het nog even zou duren voor mijn eisprong eraan kwam, maar toen bleek ik al middenin mijn cyclus te zitten. Vrijdag gemeenschap gehad, zondagavond positieve ovulatietest en waarschijnlijk dinsdag mijn eisprong. Resultaat: zwanger