Ik zou mijn man vreselijk missen en er idd ook wel minder van genieten, denk ik, maar ik zou wel gaan... Al is het alleen maar voor je kind, ook! Het is zo heerlijk, op vakantie met je kleine! En zeker omdat je ook opa&oma hebt die je een beetje de zorg uit handen kunnen nemen af en toe (neem ik aan dat ze dat wel doen), dus jij komt ook wel een beetje aan jezelf toe. Heerlijk toch? En je vriend kan lekker doorwerken. iedereen blij. En stel je eens voor hoe fantastisch het is om elkaar na 2 weken eindelijk weer te zien...?! Voor je relatie ook niet slecht, denk ik
ik denk dat het heel persoonlijk is, ik zou niet gaan. Ik zou het zonder hem geen vakantie vinden denk ik.
Oh heerlijk, doen! Ik ben ooit, toen we onze dochter nog niet hadden, een week met 2 vriendinnen weggeweest naar het buitenland. Het afscheid was eventjes rot, maar daarna: party! Lekker hoor. En helemaal met je dochter en je ouders! Dus, als je het goed met je ouders kunt vinden...ik zou het wel weten
Ik wil ook zown man!! De vloer gedaan en in de tussentijd zelf met vakantie... Mijn vriend zou zeggen, doe jij de vloer maar dan ga ik wel haha
Wat een fantastische man heb jij! Hoe lief is dat!! Ik zou gaan, de periode is te overzien en misschien valt het je wel enorm mee. Idd het afscheid zal behoorlijk slikken zijn maar vaak ben je in het buitenland toch wel goed in staat om dat los te laten en kom je herboren weer thuis. Ik zou in ieder geval niet op voorhand nee zeggen.
Ik zou niet gaan, maar ik moet dan ook écht niet met mijn ouders alleen op vakantie gaan. Dat is niet goed voor de relatie tussen mij en mijn ouders
pfff lastig en heel persoonlijk. Ik zou manlief erg missen en daardoor moeilijker kunnen genieten. Met mijn ouders op vakantie zou ik nooit doen dan zou ik gillend gek worden van allebei (en ook n beetje lastig met gescheiden ouders ) Begrijp ik trouwens goed dat je man ook niet van vakantie houd? Watn dan zou ik het helemaal wel weten... Manlief is hier een werkweek voor werk weggeweest van huis toen de oudste zo'n 4 mnd was-> was hem erg tegengevallen en wil hij niet meer doen. Mistte ons erg, maar had gelukkig toch wel genoten. suc6 met je keuze en alvast een fijne vakantie als je gaat!
` Nee maar als het over iemands kindje dan wordt het toch anders bekeken ineens. Ik zou absoluut niet gaan, mijn vriend en ik horen samen en dan ga ik niet apart op vakantie. Daarbij zou ik hem te erg gaan missen en mijn zoontje zijn papa ook.
Vorige jaar zomer heeft mijn man de woonkamer verbouwd en ik ben heerlijk wezen kamperen met mijn kinderen. Mijn man kon lekker werken zonder 'gezeur' van vrouw en kids en ik vermaak me prima zonder hem. Ik zou het dus doen!
Meis, wat maak je je druk?! Gewoon GAAN! Het is maar twee weekjes! Ik vind het persoonlijk ook veel beter voor je relatie en eigen ontwikkeling dat je af en toe ook zelfstandig nog kan functioneren en genieten. Moet er zelf niet aan denken dat ik alleen maar zou kunnen genieten mét manlief aanwezig, vind ik toch wel erg truttig en euh....onvolwassen, sorry.
Ben zelf ook 2 weken zonder manlief weg geweest vorig jaar, die kan niet tegen warmte en vond het best dat ik met iemand anders naar Azie ging.
Vind ik ook, gewoon lekker gaan joh! Mijn man is nu een maand weg, kinderen missen hem niet eens. We pingen zo nu en dan en een belletje om de paar dagen, vind het gewoon wel even lekker zonder hem. We zijn sowieso niet zo aan elkaar geplakt.
WTF? Waarom is dat nu meteen weer onvolwassen en truttig? Laat elkaar lekker in zijn waarde. Ik zeg toch ook niet dat ik het ongezond vind dat iemand graag zonder zijn man op vakantie wil?