ik zit op dit moment bij vrienden met de kids. niet op vakantie maar wel met hetzelfde idee. mijn vriend is thuis het plafond ( lees 4 plafonds en 1 van gips met ijzerdraad ertussen) aan het slopen een marmeren vloer en steenstrips. dat is geen omgeving voor kinderen , je kan soms geen hand voor ogen zien bij wijze van spreken. ik heb hier 3 mensen met allergieén dus dat is niet te doen. natuurlijk is het niet leuk en natuurlijk mis je elkaar.. maarja, wat moet dat moet. en ik zou dus ook gewoon gaan. net als dat ik nu dus bij vrienden zit. we bellen dagelijks een paar keer. soms gaan we even door het raam kijken of komt hij even hier heen.zo hebben je kinderen geen last van de zooi en is alles netjes al jullie (of in ons geval wij) terug komen.
Met klussen en kleine kinderen is het heel duidelijk: die gaan niet goed samen. Dus als je thuis een flinke klus te doen hebt, ben je er vooral mee geholpen als de kleintjes niet thuis zijn. Ik vind het een superidee om dan op vakantie te gaan. Twee weken zonder man, ik zou hem wel missen maar dat is alleen maar goed voor de relatie Ik zie hem wel vaker een week niet ivm werk in het buitenland, dan hou ik 2 weken ook wel uit hoor. M'n kinderen zou ik geen 2 weken willen missen, tot nu toe is het langste 4 dagen (3 nachten).
Gewoon lekker gaan! Ik ben al wel een aantal keer zonder man weggeweest, 1 week met vriendinnen (toen ging mijn man een week met vrienden weg) en meerdere malen voor m'n werk (griekenland, portugal, vs, canada). Dat was steeds niet langer dan een week en ik miste hem eigenlijk niet eens echt. Ik was daar natuurlijk wel druk met werk en met toeristendingen doen . Het moeilijkste vond ik trouwens dat ik hele leuke dingen heb gedaan die ik niet met hem kon delen, zoals met helikopter door de grand canyon vliegen. In principe vind ik vakantie ook echt iets voor het gezin als geheel, maar er zijn situaties waarbij het gewoon handiger is om het anders te doen, zoals met jullie vloer. (doe mij trouwens ook zo'n man die zelf een vloer legt)
Ik zou ook gewoon gaan. Vorig jaar ben ik ook zonder vriend op vakantie gegaan, ben toen met mijn vader naar Boedapest geweest, vriendlief was van te voren zonder mij naar Frankrijk geweest met vrienden van onze mvc, dus kan best hoor.
dit is een win win situatie vriend kan de vloer doen zonder jou irritaties en kids die in de weg lopen jij bent lekker weer in het buitenland kids vermaken zich heerlijk EN als je terug komt zie je je ventje weer en heb je een mooie vloer Kijk zou je zonder kids gaan is het anders maar man en jij zijn allebei volwassen en kunnen ook bellen des noods internetten
Zou noit zonder mijn man kunnen, nog geen nacht, en de dagen zijn ook lang genoeg. Als wij gaan verbouwen ga ik overdag naar mn moeder met de kleine, manlief komt daar ook als we niet in ons huis kunnen slapen een paar dagen. hij slaapt daar alleen zeg maar. (20 min rijden.) Maar die situatie heeft niet iedereen misschien?