Wel of niet gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Nee, ik zou niet gaan. Al is het alleen al omdat er een kans is dat hij jullie heeft uitgenodigd uit beleefdheid omdat hij het niet kan maken om neef 'Kees' wel uit te nodigen en nicht Imensa niet.

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Voor mij zou nog wel meespelen hoe ver het rijden is.
    Is het in de buurt dan zou ik wellicht nog wel gaan, leuk om elkaar weer te zien
    Zou ik er meer dan een uur voor moeten rijden dan denk ik dat ik het aan me voorbij zou laten gaan

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Daar zit wat in...ja kan natuurlijk ook :D

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik zou wel gaan..

Na 8 jaar is dit de eerste stap. Een huwelijk is speciaal en dat hij je daarvoor uitnodigt, ookal is het alleen voor de receptie vind ik erg aardig.

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies!

Lekker bijpraten met de familie. Hier heb ik een neef ook al 10 jaar niet gezien, maar ik zou zeker naar zijn receptie gaan. En een paar tientjes kan ik ook wel missen.

En een uurtje staat zo vast ook niet op de kaart. De recepties die ik mee heb gemaakt duurden allemaal langer.

6. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Ik zou niet gaan. Ik vind 8 jaar een lange tijd om niks van iemand te horen. Daarbij vind ik dat familie (tenzij slechte band) voor de hele dag uitgenodigd moeten worden en niet voor een uurtje.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, ik zou niet gaan :)

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zou ook niet gaan denk ik.

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

waar wij zijn geweest wel hoor. In een rijtje staan, handje geven, envelopje afgeven en een drankje pakken en na uur ging het bruidspaar weg en werden we weggekeken. (ze hadden het feest op een andere locatie en gingen tussendoor nog uit eten met hun daggasten.

10. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    gaver. dan zou ik als nicht ook niet gaan nee.

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Receptie is tot 18:00 vervolgens gaan hun dineren. Dus denk niet dat er veel uitloop is :)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als het een beetje gezellige familie is, zou ik gewoon gaan hoor. Leuk toch?

13. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou ook niet gaan.

14. Dina23

Dina23 Actief lid

13 mei 2013
    125
    0
    16
    Rotterdam
    Nee, zou ook niet gaan

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou ook niet gaan; ik bedoel - de afgelopen 100 jaar heb ik niks van die mensen gehoord en als ik zo belangrijk voor ze was, hadden ze mij wel persoonlijk uitgenodigd (voor de hele dag!) of via sociale media een berichtje gedaan. Ik zou een kaart sturen en daarmee klaar.

Stel dat het wel de hele bruiloft was, zou ik vragen of familielid X er ook is. Komt X, dan kom ik niet. Whahahaha. Dus ik word bij voorbaat toch al niet uitgenodigd, want familielid X is zogenaamd onmisbaar.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Als je echt zeker weet dat het voor een uurtje is dan zou ik ook niet gaan nee. Wij zijn zelf in kleine kring getrouwd en hebben er bewust voor gekozen om de ene kant van mijn familie niet uit te nodigen omdat ik die dus ook al 100 jaar niet had gesproken.

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    nee voor een uurtje niet. wel als het een hele dag zou zijn..

18. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou kijken hoe ver het is en of er nog familie is.

Als het niet te ver is, dan zou ik wel effe gaan. Al was het maar voor je vader en de rest van de familie.
    Als het daarentegen al een uur rijden is ...

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Mijn vader is vanaf 20:00 welkom. Voor hem hoef ik het dus niet te doen.
    Moet ook eerlijk bekennen dat ik de rest van de familie behalve 1 oom en tante nooit zie.

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Mee eens!
    Ik heb hetzelfde gehad jaren geleden. Ik was ook verbaasd maar ben wel gegaan en er geen spijt van gehad. Was onwijs leuk om hem weer te zien ook al was het contact lang geleden. Ik vond het leuk dat hij toch aan me gedacht heeft.

Maar goed het gaat erom dat jij je er goed bij voelt.

Deel Deze Pagina