Nee ik zou ook niet gaan . Netjes even een felicitatie kaart sturen. Je mag een uurtje op de receptie komen om een enveloppe te komen brengen.. dat ze sowieso een uitnodiging hebben gestuurd..
Ik zou gaan, maar als je niet op het avondfeest bent uitgenodigd hoef je ook geen envelopje mee te nemen. Echt niet.
Als ik zou kunnen zou ik wel gaan. Ik zou er geen dingen voor gaan verzetten, dan gewoon een kaart met veel geluk etc. Ook al ben je uitgenodigd omdat hij geen scheve gezichten wilde krijgen.. Is toch niet zo erg?
Ik zou ook niet gaan. Hij heeft zich waarschijnlijk verplicht gevoeld om alle neven en nichten uit te nodigen en daarom een receptie te doen? (Is een aanname van mij, maar zou niet weten waarom hij je, na 8 jaar, anders uit zou nodigen?)
zeker gaan! Lekker partycrashen! gaan wij ook allemaal mee haha nee hoor, geintje.. Maar ik zou dus ook niet gaan nee, alleen een kaartje sturen.
Het komt inderdaad over alsof hij je heeft uitgenodigd om even een envelopje in ontvangst te nemen. Ik zou dus niet gaan! Tsja zo'n bruiloft is duur genoeg, hij wil vast ook weer een deel van het bedrag eruit hebben... Overigens snap ik niet waarom dat zo gaat bij bruiloften hier, niet dat ik vaak op een bruiloft ben geweest maar altijd was er onderscheid tussen hele-dag-aanwezig-mogen-zijn-gasten en alleen-de-receptie-gasten. Ik snap dat niet, je nodigt iemand toch gewoon uit of je nodigt iemand niet uit?
Ik zou wel gaan met een envelopje. Een receptie is voor kennissen en familie die je niet vaak ziet. Het lijkt me leuk om je familie weer eens te zien.