Wel of niet gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou een kaartje sturen maar niet gaan!

2. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik zou ook niet gaan . Netjes even een felicitatie kaart sturen. Je mag een uurtje op de receptie komen om een enveloppe te komen brengen.. dat ze sowieso een uitnodiging hebben gestuurd..:(

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou gaan, maar als je niet op het avondfeest bent uitgenodigd hoef je ook geen envelopje mee te nemen. Echt niet.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou niet gaan.

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Als ik zou kunnen zou ik wel gaan. Ik zou er geen dingen voor gaan verzetten, dan gewoon een kaart met veel geluk etc.
    Ook al ben je uitgenodigd omdat hij geen scheve gezichten wilde krijgen.. Is toch niet zo erg?

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Je zou evt. kunnen gaan en alleen een kaart in de envelop kunnen doen.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou echt niet gaan.

8. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik zou ook niet gaan. Hij heeft zich waarschijnlijk verplicht gevoeld om alle neven en nichten uit te nodigen en daarom een receptie te doen? (Is een aanname van mij, maar zou niet weten waarom hij je, na 8 jaar, anders uit zou nodigen?)

9. soeza

soeza Niet meer actief

zeker gaan! Lekker partycrashen! gaan wij ook allemaal mee :D

haha nee hoor, geintje.. Maar ik zou dus ook niet gaan nee, alleen een kaartje sturen.

10. Islah

Islah Niet meer actief

Het komt inderdaad over alsof hij je heeft uitgenodigd om even een envelopje in ontvangst te nemen. Ik zou dus niet gaan! Tsja zo'n bruiloft is duur genoeg, hij wil vast ook weer een deel van het bedrag eruit hebben...

Overigens snap ik niet waarom dat zo gaat bij bruiloften hier, niet dat ik vaak op een bruiloft ben geweest maar altijd was er onderscheid tussen hele-dag-aanwezig-mogen-zijn-gasten en alleen-de-receptie-gasten. Ik snap dat niet, je nodigt iemand toch gewoon uit of je nodigt iemand niet uit?

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou ook niet gaan, maar uit beleefdheid wel een kaartje sturen met felicitaties.

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik zou wel gaan met een envelopje. Een receptie is voor kennissen en familie die je niet vaak ziet. Het lijkt me leuk om je familie weer eens te zien.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik bleef ook lekker thuis..

Vind het zelfs vreemd dat hij je uitnodigt..

Deel Deze Pagina