Persoonlijk denk ik dat als er op de planning juist andere activiteiten gepland staan op andere plekken in Amsterdam dan echt naar de gay parade te gaan, je daar juist wel goed zit. Ik neem aan dat ze voor een aanslag het op de grote menigte mikken. Buiten dat ik sowieso niet naar de gay parade zou gaan, zou ik me op dit moment ook absoluut niet prettig voelen in dit soort grote menigten en die dus vermijden. Het lijkt me alleen als jullie andere activiteiten gaan doen ontzettend ongandig om op die dag te doen ivm (openbaar)vervoer en pakeer gelegenheden. Net als koninginnendag in Amsterdam zullen alle bussen en treinen wel stamp vol zitten waardoor je vaak een paar bussen al moet overslaan of niet rijden en parkeer gelegenheden zullen ook wel ernorm druk zijn.
Wij hadden oppas geregeld, de meiden gaan logeren. En we zouden met mijn ouders en mijn broer, zus en zwager naar de Gaypride gaan. Toch hebben we er allemaal geen fijn gevoel bij ondanks dat we ons niet willen laten leiden door angst maar om het nu op te gaan zoeken... Daarbij zijn we allemaal bij elkaar behalve de kinderen, en dat vind ik stiekem ook wel een eng idee. Dus we hebben besloten deze dag iets anders leuks te gaan doen.