bloedverlies, vreselijk misselijk af en toe en bruinverlies...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey,

verlede week woensdag had ik erg bloedverlies en had toen een dreigende miskraam. Na enkele dagen platte rust kreeg ik een echo die super goed was. Ons kleintje doet het goed, heel goed gegroeid met een stevige hartslag.
    Eergisteren was ik me toch zoooo misselijk en buikpijn enzo, gisteren ook nog maar minder erg. Nu vandaag plots weer rood bloedverlies. Geen stolsels en het duurde niet lang. Enkel op toilet bij't afvegen, maar wel redelijk veel. Ik heb wel constant last van bruinverlies maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.

Moet ik mij hierover zorgen maken? Ik ben nu niet meer misselijk en dat was vorige week ook zo!
    1 à 2 dagen voor het bloedverlies misselijk, buikpijn, overgeven enzo dan vanaf de dag van het bloedverlies heb ik nergens last van!!

Heb meestal een hele gevoelige buik en een zwaar gevoel. Heb ook al echt een zwangerschapsbuikje...

Wat denken jullie hiervan?

2. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    Volgens mij is het niet iets ernstigs?
    Als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid de verloskundige bellen.
    Daar zijn ze toch voor?

Succes en laat het weten..

3. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Meid bel de VK gewoon even, niemand hier kan je helpen ben ik bang... en zij kunnen even kijken of alles goed is!
    Hierover stressen is nl ook niet goed voor jou en je kleintje!

4. music4life

music4life Niet meer actief

gelijk even bellen idd .kan nooit kwaad en daar zijn de dames voor,, mischien weet je inmiddels al wat?

5. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Gewoon gelijk bellen wanneer je bloed verliest dat doe ik ook altijd... ze zijn daarvoor en als er echt iets aan de hand is vergeef je jezelf dat nooit!! sterkte meid!! we horen graag hoe het is afgelopen!!

6. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    Ik hoop echt dat je met goed nieuws zal komen..

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb niet gebeld want mijn gyn is in verlof deze week. Maar het is wel bij die ene keer vandaag gebleven. Enkel bij het afvegen (enkele keren) en dan niets meer.... Maar als ik nog last zou hebben of bloedverlies bel ik maandag gelijk.

Ik tel af tot ik thuis het hartje kan horen. Is toch een grote geruststelling als je dat kan...

Dus voorlopig geen negatief nieuws meer maar wel nog wat ongerust. Maar ik stress niet... ben al blij dat het niet meer was dan die ene keer. Vorige keer was het veeeeeel meer en met dikke stolsels.

zwanger zijn is echt een stressy bedoening in't begin,he... pffff!

8. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    Er zal wel ipv dan gyn iemand anders bereikbaar zijn hoor.
    Ik denk dat bruin/bloed verlies een soort wondje is aan de baarmoedermond.. Als het een miskraam zou zijn (afkloppen!!) zou je erg buikpijn hebben, soort menstruatiepijn.. Misschien heb je een gevoelige baarmoedermond.

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo meid,
    Ik heb precies hetzelfde, ik verlies ook flink wat bloed.
    Ik ben vanavond bij de gyn geweest en ukkie doet het nog steeds.
    Zolang het bruin/rozig is, is er vaak niks aan de hand.
    Veel succes!

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb geen bloedverlies of bruinverlies meer gehad, geen krampen of wat dan ook. Maar tegelijk zijn alle lastige symptomen weg. Ni meer misselijk, geen gevoelige buik, ... wel nog gevoelige borsten en een trekkerig gevoel in de buik. Als het zou misgaan zou het bloeden toch niet gestopt zijn? of zou ik toch buikpijn ofzo hebben, niet?

Ik voel me kiplekker momenteel. Kan terug gewoon eten en mijn ding doen.

Vorige keer was het ook zo. De dag van de bloeding voelde ik me super goed, buiten de stress van het bloedverlies natuurlijk en de dagen nadien ook en dan plots komt die misselijkheid enzo hevig terug. Raar! Ga zowiezo maandag of dinsdag eens bellen naar de gyn en dit voorleggen. Vind het zo vreemd. Bij Keano was ik enkel 's ochtends misselijk en bruinverlies. voor de rest nergens last van...

Ik blijf positief!!!

Deel Deze Pagina