Vreselijk irritant vond ik dat ja.. Dat mensen constant probeerden te achterhalen wat het geslacht is. Bij ons wilde een deel van de familie niet weten wat het was, die vroegen dus ook nergens om, maar het andere deel bleef zo zeuren dat ik er knettergek van werd. Ik heb het na een tijdje dus gewoon verteld tegen wie het wilde weten. Alleen kunnen die dus hun mond weer niet houden, dus die zijn het nou ook aan het vertellen tegen diegene die het eigenlijk juist niet wilde weten.. Ik heb dus al tegen iedereen gezegd dat als we een 2e kindje mogen krijgen, dat of niemand het mag weten (incl wijzelf) of dat we het gelijk wereldkundig maken..
Bij Isa wilden we het weten en bij deze ook... Als het een jongen wordt kan hij de kledingen van Isa nog dragen en natuurlijk nogw at nieuwe kopen en een bij en meisje leuke roze jurkjes, rokjes shirtjes.. Ik wil niets kopen, waar ik later spijt van krijg.
wij willen het ook weten ik hecht er totaal geen waarde aan om te wachten!! blijft immers toch een verassing tijdens de echo.. we wisten het bij de eerste 2 en nu willen we het weer weten en daarbij ben ik ook veel te nieuwschierig!! gr anita
Wij willen het wel graag weten. Het lijkt mij erg fijn ivm kamertje en spulletjes kopen. As maandag hebben wij een geslachtsbepalingsecho. Hopenlijk dat er dan al iets te zien is en anders zwaaien we gewoon weer een keer naar de beeb en wachten we tot de 20 weken echo.
Bij de eerste wilden wij het heel graag weten en dat is nu niet anders. Ik ben veels te ongeduldig om zo lang te moeten wachten, haha. De familie wist overigens niet dat wij het wisten bij de eerste. Ik denk dat we dat nu weer zo houden.
Hier nog 1 ...Ik heb al een zoon en daarbij wisten we het niet.. en nu bij de 2e ik wil het wel graag weten..idd ook praktisch gezien..maar mijn man dus niet haha dus gaat leuk worden..Denk dat ik de babykamer gewoon neutrale kleuren ga doen..de meubels van mn zoon die gaan naar de babykamer das gewoon donker hout enzo..dus dat komt wel goed..en verder neutrale kleertjes...tenzij mn man zich bedenkt
Ik zit ook nog een beetje in dubio.. Wil het op zich heel graag weten, want idd praktisch met naam en kleertjes, voor de babykamer maakt het niks uit, dat houden we toch neutraal.. Bovendien, ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig! Vriendlief wil het eigenlijk niet weten, en de reden daarvoor is dat ie bang is dat ie zich verlult.. Wat op zich dan ook wel weer een grote kans heeft, want hij kan zich soms moeilijk stil houden omdat ie zo enthousiast is. Alleen, als z'n ma het dan weet, weet direct de hele familie het.. (was ook het geval toen ik net 5,3w zwanger was, en ze een mailtje met echofoto's doorstuurde naar de hele familie). En daar zit ik dus weer niet op te wachten. Maar idd zeggen dat je het niet weet, lijkt me wel handig, want dan krijg je minder vragen. Een stel vrienden vertelden ook dat zij het geslacht wel wist, maar haar vriend niet . Tja, we hebben nog ff om na te denken
Wij wilde het niet weten. De verrassing vonden we leuk. Het kamertje hebben we neutraal gehouden. Die hoefde niet perse blauw of roze. En ook de eerste kleertjes waren neutraal. Zodra de kleine er is kun je kleertjes voor een jongen of meisje kopen.
wij weten het ook nog niet.. Bij de eerste wisten we het officieel niet, maar ik had wel heel erg sterk het gevoel dat het een jongetje was, en het is inderdaad een zoon! Nu heb ik heel erg het gevoel dat het een meisje is... Superspannend en ik wordt er heel erg nieuwsgierig van! dus misschien willen we het toch wel weten
wij willen het geslacht wel weten met onze dochter wisten wij het ook maandag weer een echo en maar is ff kijken of ze het al kunnen zien
Bij onze eerste wisten we het niet, afgelopen dinsdag wilden we het tijdens de 20wk echo wel heel graag weten! Mijn broer heeft 3 jongens, wij hebben ook een lekkere knul en mijn vriend is dus enig kind... Dit is voor 99,9% onze laatste, dus wilden we het graag toch weten... ALS het dan een meisje zou zijn, kon iedereen ook los met roze Maarrrr, we hadden totaal geen voorkeur. Het is dus weer een heerlijke knul, een echte mannenfamilie
bij de eerste wisten we het wel en hebben het geheim gehouden en bij deze x hebben we volgende week een pretecho voor het geslacht (hoezo ongeduldig ) het is zowiezo een verassing, ook bij de echo voorkeur heb ik helemaal niet tis gewoon leuk om te weten, we kunnen gericht te werk gaan en gericht spulletjes gaan aanschaffen maarrrr we houden het wel lekker stilletjes
Wij wilde t eerst niet weten, toen me vriend ineens, j aik eigenlijk toch wel. Ik zei ja wat is t nou? dus toch besloten het wel te doen. En tegen familie en vrienden eerst gezegd dat we t niet wisten, maar achteraf toc weer verteld dat we t wel weten, maar NIKS zeggen! En dat begrijpen ze ook,is toch veel leuker als ze het niet weten! En eerste instantie waarom ineens wel: NIEUWSCHIERIG! HAHA en ook voor de kleertjes! ZOOOO leuk allemaal! dusja... en hier kan ik het wel vertellen : we krijgen een mooi lief manneke! hihi liefsss
Ben er over uit hoor haha. Ik ben ook vreselijk nieuwsgierig, dus vriend en ik hebben besloten dat we het wel willen weten. We vertellen dit alleen niet aan de fam !
Wij willen het ook graag weten, puur praktisch gewoon. Ben niet zo van de neutrale / zoete babykleuren en dito kleren. (sorry) Zijn ook niet van plan het stil te houden trouwens. Op het kamertje zullen kleuraccenten komen in roze / blauw. Ik wil dat natuurlijk wel showen aan iedereen die het maar wil zien... dus... het blijft niet geheim. De naam wel trouwens. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn mond kan houden...
Haha, succes met geheim houden . Wij wilden het weten omdat het toch best praktisch is en als zij of hij geboren wordt, is het alsnog een verrassing hoe zij of hij eruit ziet toch .
Met de 20 weken wilde mijn man en ik het ook nog niet weten. Toen wij buiten stonden hadden wij daar gelijk spijt van.. Ik heb gelijk naar een 3d echocentrum gebeld voor een afspraak (dat wilde we toch laten doen) daar zijn we vorige week woensdag geweest en daar wilden we het toch weten al hoewel we daar niet onderuit hadden gekomen... het was Overduidelijk een jongentje haha hebben t zelfs op foto zooooo leuk Had tussen de 20 weken en 25 echo ook al 5 echo's gehad int ziekenhuis om medische redenen maar manlief was daar niet bij toen heb ik het nog niet gezien en tegen verloskundige en gyn. gezegd dat ik het niet wilde weten... wilde t wel samen met m'n man zien dat is veel leuker!
Ik ben ook echt veel te nieuwschierig om tot 40 weken te wachten..... Manlief was eerst tegen ,maar na een paar nachtjes slapen(en eindelijk te hebben beseft dat we zwanger zijn)is hij toch ook nieuwschierig en wil het ook weten, wel wil hij t geheim houden voor de rest,maar ach als we eenmaal zover zijn zien we weer wel..... x miek
Hoihoi, Wij hadden gister de 20 weken (21 dus bij ons) en wilden het geslacht wel weten. Ik wilde gewoon weten of mn voorgevoel juist was (en dat is het!!). Wij waren ook in twijfel, maar de uitspraak van een collega trok ons over de streep: een bevalling is al een verrassing op zich! Maar ieder de eigen keus!! Het is wel onze bedoeling om het ons geheimpje te houden voor ons tweeën, benieuwd of het gaat lukken!