Goedemiddag dames, Ik heb 3 en 2 dagen geleden een positieve ovutest gehad en goed geklust. Nou kan ik aan mijn templijstje niet goed zien of dat mijn ei nou wel of niet gesprongen is, misschien kunnen jullie me helpen? 20-1 36,9 19-1 36,9 (nega ovutest) 18-1 36,9 ( ochtend posi en middag nega ovutest) 17-1 36,6 (ochtend nega en middag posi ovutest) 16-1 36,5 15-1 36,6 14-1 36,6 13-1 36,7 12-1 36,6 11-1 36,9 10-1 36,7 9-1 36,9 8-1 36,8 7-1 36,7 6-1 36,7 5-1 36,9 4-1 36,8 3-1 37,0 2-1 36,8 1-1 36,8 31-12 37,0 (CD1) Meestal heb ik ook wel wat klachten van mijn ei, steken in mijn buik ed maar nu helemaal niks!! Betekend dat dan dat mijn ei nog niet gesprongen is? FF kom ik ook geen wijs uit (iedereen zegt dat het makkelijk is, maar ik kom er niet uit) Wie weet voor mij het antwoord???
las heet eerst verkeerd haha dag 17 heb je een ei gehad denk ik. maar een posi ovu test hoeft niet te betekenen dat je ook daadwerkelijk een ei sprong krijgt!!
Als ik naar je temperatuurlijstje kijk, zou ik ook zeggen dat je ei op CD 17 gesprongen is. Geeft FF geen eisprong aan dan?
@ Tina; FF schijnt heel makkelijk te zijn, maar ik kom er niet uit. Ik ben al heel blij dat jullie beide CD 17 aangeven dat mijn ei evt gesprongen is, dat betekent voor mijn een langere LFfase. ( mijn cyclus duurt vaak 28 dgn soms 26 of 27) Maar ik was benieuwd, normaal zit ik na mijn ei op 37 of 37,1 qua temp.... Alle inzichten zijn nog welkom!!
Ik ben sinds deze cyclus aan het temperaturen en hou alles bij in FF. Vind het ook wel gemakkelijk... Waar raak je niet uit dan? Misschien kunnen we je helpen
@ Tina Normaal heb ik ook geen problemen mee als een site in het engels is.... Ik heb het wel eens ingevuld maar kwam er geen wijs uit wat het allemaal betekende. Is er geen nederlandse variant??
Heb ik ook naar gezocht hoor, maar die heb ik helaas niet gevonden. Ik geef toe dat ik bij sommige dingen ook echt wel een vertaling kan gebruiken. Maar de meeste dingen lukt me nog wel. Het enige wat ik invul is mn ongi, temp, slijm en ovutesten. En bij mij geeft ie dan aan wanneer ik mn ei gehad heb. Voor de rest probeer ik een beetje met het programma te "spelen" en zo ontdek ik dan weer veel nieuwe dingen (Aaaaah, werkt dat zoooo )
hahaha, ja dat soort Oh ja momenten horen erbij he?? daar leer je wel van inderdaad. Als ik vandaag of morgen weer eens tijd heb ga ik denk ik maar weer eens stoeien, als ik mijn wachtwoord nog weet