Hallo dames, Ik ben gisteren bij de gyn. geweest en heb een inwendige echo gehad, mijn ei wa 17,5 mm.. Weet iemand wanneer ik dan moet klussen en ongeveer mijn eisprong moet verwachten?? Ik ben nieuw in de mm. dus weet het nog niet zo goed hoop op een antwoord. gr. Anne
Dat verschilt van persoon tot persoon. Bij de 1 staat het ei bij 17mm al op springen, bij de ander groeit het door tot soms wel 30mm. Is dus niets van te zeggen. Ik zou ovulatietesten gaan gebruiken. Als deze positief is, is dat een teken dat je lichaam zich klaar maakt voor de eisprong. Je eisprong is dan gemiddeld 24-36 uur na de eerste positieve ovulatietest. In die periode moet je dan klussen. Succes!
ik vind met ovu testen mijn ei niet dat is dus een probleem ik d8 dat de gyn zei dat ik vandaag aan de slag moest en dat hij gem bij 20 mm springt, kan dat?
Dat is idd gemiddeld, misschien iets groter. Balen dat ovu-testen bij jou niet werken! Maar je weet iig dat je een ei hebt, dus als je vanaf vandaag om de dag klust dan zijn je kansen maximaal.
Ik zal vanaf vandaag om de dag gaan klussen, als ik jullie was. Verschilt idd per persoon, ik ken iemand die een ei had van 14 en gesprongen is. Maar bij mij was de ei 32mm toen ie pas sprong met Pregnyl dus zegt niets. suc6
toen ik bij de gyn was had ik een ei van 20 mm bij 23 mm en de dag erna is hij gesprongen! dus het kan bij jou nog wel een paar daagjes duren maar het kan ook zijn dat hij morgen gaat springen je weet het niet. ik heb hem gevoelt en we klusten elke dag. en toen ik mijn ei sprong heb gevoelt hebben we ook nog binnen 12 uur gemeenschap gehad haha. misschien voel je het wel
Dat is voor iedereen verschillend jammer genoeg... Maar ik zie dat je pas in ronde 4 zit, je bent wel erg vroeg bij de gyn, is daar een reden voor?
ja bepaalde medische redenen..(bep type hormoon verhoogd) dus we zijn er vroeg bij.. naja ik ga gewoon elke dag klussen (vriendlief ook weer blij hihi)