Hoii iedereen. Wij hebben net onze eerste iui achter de rug. Zaterdagochtend 25 maart had ik een ei van 18mm en oestradiol 112. Zondagochtend 26 maart heb ik ovitrelle moeten spuiten. Maandag 27 maart namiddag had ik de inseminatie. Ik dénk mijn eisprong gevoeld te hebben maandagavond laat. Afgelopen vrijdag (12d na ovitrelle) heb ik een gewone test gedaan. Deze was omo wit. Gisteren heb ik nogmaals getest met een early en deze was ook witter dan wit. Gisterenavond laat had k erge steek in mijn onderbuik. Mijn vriend lachte ermee en zei dat dit mijn darmen waren . Vanmiddag heb ik weer een test gedaan en zie ik een zeeeeeer licht lijntje als je goedkijkt (inzomen foto). Ik ben nu als ik goed tel 12dpo. Zou het dan toch kunnen?? Anderzijds heb k menstruatiekrampjes, wat ik anders niet vaak heb. Dinsdag heb k sowieso bloedafname opstaan... maar kan niet wachten
Nee hoor. De innesteling is tussen 5 en 11 dpo dus misschien is ie rond 9 dpo ingenesteld en dan past de test er prima bij
Is de foto binnen afleestijd genomen? Zo ja dan ziet het er hoopvol uit. Ik zie duidelijk een lijntje. Ovitrelle is er nu wel uit. Als je morgen nog een keer test en oploop ziet dan is het HCG. Ben benieuwd zal voor je duimen.
Was na 2 minuten al Ohh zo spannend. Morgen toch maar opnieuw testen, maar dan mt ochtendurine. Spannend Dank je wel is lief van je
It was a trap.. Zonet met ochtendurine testje gedaan. Was helemaal niets meer op te zien . Het zal niet voor de maand mogen zijn. Morgen evengoed geplande bloedtest. Dan wachten op de ongesteldheid en poging 2 maar.
Morgenochtend 07u30 bloedafname. Dan weet ik het tegen de middag normaal wel. Voordat we gingen (rond 10u) ben ik nog'ns naar de test gaan kijken. Toen stond er wel een dun streepje. Ingedroogd i guess en natuurlijk 2,5u na de test. Dus totaal niet betrouwbaar. Ik heb wel vlagen van misselijkheid. Maar ik ga er toch vanuit dat het Niks is deze poging.
Dat kan altijd ja. Gisteren was volgens mij 14 dagen na ovitrelle als ik het terug lees en dan is het bij de meeste mensen eruit op een zeldzaamheid na. Ieder lichaam is anders en dan is het belangrijk om naar oploop te kijken. Ovitrelle loopt af, hcg loopt op.