wel of niet goed voor je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lykel, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tijn vindt het helemaal geweldig in zn sjeeskar!
    Hij staat mooi met zn voetjes plat en heb dan ook goeie schoentjes aan in de kar.
    Hij komt overal en gaat lekker achter de honden aan, echt heel leuk om naar te kijken.
    Hij gaat er hooguit 20 minuutjes per dag in.

2. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    anne heeft sinds kort ook een loop auto vindt het helemmal geweldig.
    Ik vind zelf dat ze tegen woordig heel overdreven doen met wat niet goed zal zijn.Net als de maxi cosi het is echt niet erg als de baby er een keertje iets te lang inzitten hoor.
    Ze moeten eens naar het buiten land kijken daar dragen ze de babys overaL MEE NAAR TOE IN EEN DRAAG ZAK OF OP DE RUG enz wat een slecht ruggetjes moeten die babys wel niet hebben dan.

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Gerdien@ik ben het met je eens. In Marokko dragen sommige vrouwen hun kinderen ook op hun ruggetje. Meestal liggen de beebs na 5 min al te pitten, dus heeeerrrrlijjjkk vinden ze het ;)

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb er 1 en gebruik m ook.. dat deden ze vroeger ook en ik ken niemand waar nou iets mis mee is... maar meningen verschillen

5. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik heb het gisteren op het cb gevraagt en ze raden het niet aan zolang de baby niet goed kan zitten en björn kan al goed met een rechte rug zitten dus die mag er wel 10 min per dag in. ik gebruik wel een opgerolde handoek (stop ik voor hem voor wat extra steun omdat die karretjes vrij ruim zijn).

6. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik heb er ook een en Fien vind het geweldig! De kinderen bij mij uit de Fam. hebben hem ook gebruikt en niks aan over gehouden hoor!

Deel Deze Pagina