Ik heb vandaag niet meer getest. Heel misschien morgen nog een keer. Maar aan andere kant zegt mijn vriend ook dat we moeten geloven dat we zwanger zijn en dat geven beide testen gewoon aan.
Misschien is het wel fijn voor jezelf om te zien dat je een knaller van een test hebt? Had zelf net zo'n test als die van jou maar de test liep niet op en kreeg uiteindelijk een miskraam. Hoop dat dit bij jou natuurlijk niet gebeurt.
Hoi dames. Hier vandaag rosé en bruine afscheiding. Net nog digitale test Etos gedaan en zwanger. Voel klein beetje eigenlijk heel licht menstruatie gevoel in mijn buik. Even afwachten dus. Ik hoop niet dat het doorzet en gaat bloeden.
Ik zou een test doen die je al gedaan hebt zodat je kunt zien of ze (goed) oplopen. Dat geeft iets meer zekerheid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je testen erg licht vind voor 15dpo maar het embryo kan natuurlijk wat later in zijn gaan nestelen. Een oploop in je testen is wel belangrijk en die zou er nu zeker moeten zijn.
Oké. Ik heb ook nog een cb plus test. Moet die dan ook oplopen, dus dat het plusje donkerder moet zijn??
Oké bedankt. Gefeliciteerd Saskia met je zwangerschap. Net cb plus test gedaan, 4 dagen na de eerste cb plus test. Ik heb geen bloeding en afscheiding rosé is ook niet erger geworden.
Ben bang dat het verschil te minimaal is voor 4 dagen. Maar verschil in concentratie van urine kan ook een wisselend beeld geven. Zeker in het begin. Maar voor bijna 5 weken zwangerschap is de test wel erg licht.
Ja helaas kun je niet anders. Maar dat is wel frustrerend. Ik hoop op een goede afloop en duim voor je!
helder bloed hier. Balen. Maar heb geen krampen ofzo. Maar wel echt een plasje helder bloed zoals ongesteldheid