Hallo allemaal ik weet niet of mijn berich hier thuis hoort maar dit is mijn probleem: Mijn man en ik hebben nu een zoontje van bijna 21 maanden. En we willen HEEEEL graag een 2e kindje, Het probleem is alleen dat wij bezig zijn om een huis te laten bouwen die moet ongeveer augustus klaar zijn. Ons huidige huis staat nu een maandje te koop Wij hebben in de "planning" om ergens in feb. te stoppen met de pil dan zou de kleine geboren worden nadat het huis klaar is. Nu heb ik al 3 weken zo'n last van ongi krampen buikpijn en sinds een paar dagen wordt is zo naar als ik iets eet....(Heb ik bij Sem niet gehad alleen HELE zere borsten) maar zou dit iets kunnen beteken... ik weet dat het uit een test moet blijken maar ik ben zo bang om er 1 te halen.... ondanks dat we zo graag een 2e willen vind ik het zo'n vervelend idee dat de kleine straks in een tussen tijdse woning zou komen, misschien klinkt het raar maar het zou net 2/3 maandjes te vroeg zijn. en mijn man zei al we gaan pas beginnen als het huis is verkocht is. lieve groetjes Ramona
Hoi Ramona, als je zwanger bent, dan ben je zwanger en kun je er niks meer aan veranderen. Dus toch maar even testen, des te eerder je het weet, des te eerder kunnen jullie aan het idee wennen en evt voorzorgsmaatregelen nemen m.b.t. een tijdelijke woning. Succes!
ik kan eigenlijk niet uit je verhaal opmaken of je de pil vergeten bent ofzo... of dat je misschien medicijnen hebt gebruikt die de pil beinvloeden? als dat zo zou zijn zou je man er toch vanaf weten, en hij is er net zo goed bij geweest als jij, toch?! en misschien is het schrikken voor hem, maar hij wil ook heel graag, en zal heus superblij zijn als de eerste schrik voorbij is...
Ja ik ben vorige maand 1 keer mijn pil vergeten en ben wel ongi geworden.....ja het zla misschien even schrikken zijn dat het iets eerder is dan "gepland"want plannen kan je het natuurlijk nooit...misschien leuk om vandaag een test te halen en is hij positief als 5 dec kado te doen haha
nou bij 1x pil vergeten en daarna wel ongi worden is de kans klein hoor, dat je zwanger bent.... Meid, doe een test en help jezelf uit je onzekerheid! Inderdaad wel een leuk idee als 5 dec kadootje