lieve meelevende zp meiden (en mannen) zoals sommige weten is er een hartverscheurend topic over een klein meisje romy die aan het vechten is voor haar leven. nou is daar al de wensposter uitvoort gekomen. en nu willen we een genezingsbom maken. ik snap dat niet iedereen hier in gelooft en dat is niet erg maar ga hier geen discussie voeren. dit is een topic voor steunbetuiging. maar naast romy is er nog een klein meisje vienna die dinsdag moet vechten voor haar leven bij een zware operatie. dit idee is voor hen maar ook zeker voor alle kindjes die liggen te vechten voor hun leven. Ideetje: Zullen we met z'n allen een soort van "genezingsbom" maken? Ik ben ervan overtuigd dat gedachten waar gemaakt kunnen worden. Als we die nu eens met z'n allen bundelen en gebruiken om romy te helpen genezen???? Mijn idee is om vanavond bv. om half 8 met z'n allen even een soort van mediteren dat Romy's longen genezen. Dus met z'n allen in je hoofd zien hoe Romy's longen genezen worden. Zie hoe Romy in dat bedje ligt aan dat apparaat en laat dan in gedachten je handen haar longen strelen en genezen. Houdt haar longen liefdevol vast en laat er al je genezende energie in stromen. Zie dan voor je hoe ze haar ogen open doet en haar papa en mama aankijkt, voel de blijdschap die ze dan allemaal voelen. Stel je voor hoe het zou voelen als je kindje haar ogen weer open doet na zoveel strijd..... Is maar een ideetje, maar wie doet er mee vanavond om half 8!!! meiden wat een mooie gedachte, ik ben zelf al enige tijd bezig met het om gaan en op de juiste manier gebruiken en versturen van energie. bedenk wel dat je zelf goed geaard moet zijn, zorg dat je alleen overtollige energie deelt en het daarna weer los kan laten anders blijft er energie van je onttrokken worden. het idee is: vanavond om half 8 voor romy een energiebom te maken aangezien vienna dinsdagochtend al geopereerd wordt dinsdagochtend om half 9 (tijd kan nog wijzigen indien nodig) een energiebom te maken en om op 30 december half 8 s'avonds een energiebom voor alle zieke kindjes te maken, hier kan je een kinderafdeling van het ziekenhuis voor visualiseren. volg gewoon de stappen in de uitleg van het idee
Goed dat je het berichtje hebt gepost. Niet alleen Romy heeft het heel erg nodig maar nog zoveel andere kindjes. Ben blij dat er meer zo over denken en we samen iets goeds doen.
iedereen bedankt voor het mee doen. ( deden ook veel meiden mee van het topic voor romy) hopelijk doen er net zoveel mensen weer mee aankomende maandagavond voor vienna!!!
meiden doe jullie allemaal mee voor kleine vienna morgenochtend om half 9. volg de stappen in het eerste post. thanks meiden