Onze kat doet raar, zou t?

Discussion in 'De bevalling' started by suzy, Oct 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suzy

suzy Bekend lid

Oct 11, 2010
    519
    0
    0
    Hallo allemaal!

Beetje gekke vraag misschien maar zijn er meerdere mensen die dit gedrag van hun kat herkennen?

Ik ben inmiddels 36+5 weken zwanger, en t rommelt al een paar avonden achter elkaar!
    Sinds gister doet onze kat zo vreemd.. Wil alleen maar binnen zijn, kijkt me constant aan en ligt overal, behalve op zijn eigen plek, waar hij altijd ligt! Zou dit een voorteken zijn op een komende bevalling?

Ben benieuwd!

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    hier ook katten in huis en moet zeggen dat ze heel de zwangerschap anders waren.
    Nu de kleine is geboren lijkt de rust weder te keren.
    Hier plaste der eentje continue op de deurmat en dat is nu ook over.
    Ook vroegen ze erg veel aandacht.
    Ik denk wel dat een kat merkt dat er verandering is/komt.
    Ze voelen dat gewoon aan op een of andere manier.

3. Birgitte

Birgitte Bekend lid

Jul 13, 2010
    792
    0
    16
    Onze oudste poes is volledig van het padje af. Ze heeft een aantal schuimrubber balletjes die ze ahw behandelt als haar kittens. Ze zeult ze de hele dag van boven naar beneden. Ook heeft ze enorme huilsessies. Gaat ze in de slaapkamer liggen huilen totdat een van ons komt kijken. Dat gejank gaat door merg en been.... Wel heel schattig eigenlijk:) Ze heeft zelf ooit een nestje gehad voordat ze gesteriliseerd werd. Die jongste heeft dat nooit gehad en die gedraagt zicht nog gewoon hetzelfde....

4. 11oktober

11oktober Actief lid

Jul 28, 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde! We hebben 4 katten. De 3 katers doen gewoon 'normaal' maar onze poes (die zelf ook kittens heeft gehad) doet zo sinds mijn 35e zw. week steeds raarder :D
    Inderdaad huilen, mauwen, speeltjes naar boven en beneden slepen (deed ze normaal ook, maar nu veeeeeeeeeel vaker) dus ik dacht ook dat ze aanvoelde dat ik met een paar dagen zou bevallen... Ik ben komende dinsdag 40 weken doen de poes doet al een aantal weken raar. Ze voelen het echt wel aan, maar het is dus geen garantie dat de kleine zich binnen een paar daagjes aandient ;)

Share This Page