Wie heeft ervaring met Babywatch in Ijmuiden? Ik heb gebeld, voicemail ingesproken maar ze bellen niet terug? Ik had zo graag over 2 weken een geslachtsbepaling willen doen
Misschien ook een lang weekendje vrij??? Of je nr niet goed ingesproken, gewoon nog een xtje doen joh. Succes
Ik heb goede ervaringen bij dit echo bureau! Heb daar 2 keer een geslachtsbepaling laten doen. Het duurt ongeveer 10 tot 15 minuten (ligt eraan of de baby er goed voor ligt) Bij mijn dochter was het heel snel te zien (16.6 weken). Ze lag er goed voor met de beentjes wijd. Bij mijn zoontje (14.5 weken) was het wat lastiger want hij draaide de hele tijd weg dus duurde de echo iets langer! Maar het was echt heel duidelijk te zien! Je krijgt een cdtje mee met ongeveer 15 foto's en 1 echo van het geslacht. waaronder ook 3d. Ik vond het heel erg leuk maar wel duur (50 euro) want 10 minuutjes zijn zo om. Maar had het er zeker voorover!
Ik heb ook goede verhalen over haar gehoord, ze schijnt het al vanaf 14 weken te kunnen zien, ik wacht liever wat langer dan heb ik meer kans. Ik hoop dat ze me snel terugbelt