Wij willen t ook graag weten hoor! Gewoon voor de leuk, het maakt verder helemaal niks uit! Maar je kunt t altijd uitstellen he? Dat je niet meteen wilt weten wat t is, maar bij een latere echo kun je t alsnog vragen.. Succes met de beslissing en veel geluk met jullie kindje
Ik wil het ook graag weten, als het kon vandaag al. Vind het zoveel makkelijker met het kamertje inrichten en winkelen.
Thja wij hadden een keuze die niet veel voorkwam Vl weet t nu wel, en ik niet, echt serieus, de vk keek heel raar op, en ze had echt zoiers van huh hoe moet ik t dan vertellen aan je vriend, nou via enveloppe Bij dl wisten we het wel, en hoewel ik sterk dacht dat een jongen was, waren we verrast, maar buiten de handigheid van in kleur kopen vond ik er niks aan.. Sz wist het de eerste keer niet, de tweede keer wel, ze zei het niet weten maakt het eigenlijk heel bijzonder
Wij willen ook deze keer weer weten wat het wordt. We zijn gewoon nieuwsgierig en de praktische kant telt ook mee. Gericht kunnen shoppen enzo. Ik heb de "naturel" kleertjes nooit leuk gevonden. Ook heeft onze omgeving altijd geweten welk geslacht in mijn buik zat. Voor hun was de naam zowieso al een verrassing En natuurlijk is het ook wel spannend om het na de geboorte pas te weten, maar voor ons is het al een verrassing hoe hij/zij eruit gaat zien en wat het karakter is etc.
Voor de tweede keer zullen we het niet weten. Zo leuk! Eerste x was echt een verrassing. Ik dacht en was er heilig van overtuigd dat het een jongen zou zijn
Ik wil het dit keer niet weten, omdat de verrassing tijdens de bevalling mij ook heel bijzonder lijkt. Mijn vriend wil het wel weten. En ik ga daarin met hem mee. Gewoon omdat ik als vrouw al zoveel meer van de baby voel. Om het verrassingselement wel te houden laten we de bakker een taart met roze of blauwe vulling maken. Leuk detail is wel dat de beentjes vandaag dicht bij elkaar bleven met de echo
Waar laat je die taart maken? Kan dat bij een gewone bakker? De enige taarten die ik kon vinden waren va 60 euro en dat vond ik echt te duur.
Wij willen het heel graag weten. Ik ben veelste nieuwsgierig en ik vind het ook wel handig qua spullen en kamertje. Ik heb nog heel veel van mijn dochter.
Wij wilden het heel graag weten. Serieus ik telde de dagen af tot de echo sinds de dag dat wij het geslacht weten noemen wij ons kindje ook bij z'n naam, metde familie ook (die weten de naam al), dat maakt het allemaal zoveel leuker en echter Met kleertjes kopen is het ook leuker en handiger om gericht te kunnen shoppen.
Zaterdag weten we het eindelijk! We hadden eerst gedacht dat we het niet wilden weten maar dat veranderde toen we de eerste echo hadden. Daarna hebben we het geprobeerd vol te houden tot de 20 weken maar ik kon niet meer. Ik zal geen rozekinderwagen kopen maar bij een meisje wil ik ook geen blauwe(en mijn favoriete wagen is blauw haha). Bij de kleertjes, inrichting en van alles wil ik niet alleen neutraal kopen en ik wil nu al zoveel kopen. Maar ik heb respect voor degene die wachten, dat lijkt me ook wel iets heel speciaals hebben.
Voor de 7de keer weten we niet wat het wordt! Bij de oudste waren mijn moeder en zus er zeer stellig in: het is een jongen. Dus dacht ik dat dat wel zou zijn. Maar nee hoor, het was een meisje! Iedere keer weer opnieuw waren we echt wel heel nieuwsgierig, maar we konden ons toch bedwingen. Het is en blijft speciaal om pas bij de geboorte verrast te worden. En tot die tijd te dromen en te denken wat het zal zijn: een jongen of een meisje. Wat betreft het shoppen: Bij de oudste had ik een aantal slobbroekjes en babytruitjes gekocht. Gewoon wit. Dat kon voor allebei. Kleertjes krijg je al gauw. En de verdere dingen zoals wagen en babykamer hebben we neutraal gehouden. De oudste 4 kinderen (2 meiden en 2 jongens) hebben in dezelfde babykamer gelegen. Blauw met geel. Nu is de babykamer ook blauw met winnie the pooh. Er hebben tot nog toe alleen jongens geslapen. Maar ik vind dat dit ook prima bij een meisje kan. Ik ben nu 24 weken en ik kan niet wachten tot ik de kleine in mijn armen heb. En wat het is? Dat weten we half november pas.
Wij zijn er ook nog niet over uit... Probleem is dat ik wil dat het geheim blijft voor familie en vrienden maar dat ik mezelf ken en niet kan liegen.. Dit weekend vroeg een vriendin: én nog niet zwanger.. Ik zei neen, maar heel mijn gezicht en houding verraadde me en die vriendin had het door... Dus ja, als ik op de man af wordt gevraagd wat het wordt en ik weet het, tja dan ook de rest van de wereld... Ik wil graag dat het een verrassing blijft, maar mijn man niet, ik ben heel nieuwsgierig van aard dus hij is wel bang dat als hij het weet en ik niet, ik op een dag/avond hem de oren van zijn lijf zal vragen Hier zijn we er dus nog niet uit. Ik wil het ook net omdat ik alles zo neutraal mogelijk wil kopen, ik wil geen kleedjes voor een meisje, ik wil geen roze voor een meisje, ik vind blauw, groen, geel,... veel mooiere kleuren Ik wil een groene kamer: lekker neutraal
Ik ben nu 18 weken zwanger van de eerste en wij willen niet weten wat het is... Ik vind het wel bijzonder en soannend om het niet te weten en veranderen kan je t toch niet... Ik snap ook heeel goed, zeker nu ik zwanger ben, dat mensen t wel willen weten, zooo nieuwschierig.. Maar t voelt een soort als een teleurstelling voor mijzelf als ik t wel weet ofzo. Bovendien vind k al die neutrale kleurtjes en kleertjes zelf ook erg leuk en t kamertje zou ik ook als k t geslacht wist neutraal houden.. Dus ik heb geduld!!
Bij de eerste wisten we het niet. Uiteindelijk op de ochtend van de 20 weken echo, besloten we dat we het toch wel wilden weten. Maar madame had haar benen bij elkaar en de navelstreng er tussen, dus het was niet te zien. Gelukkig achteraf. Ik vond het toch wel super speciaal hoor, toen ze geboren werd. Eigenlijk wel specialer dan bij de 2e, toen we het dus wel wisten. Maar ondanks dat ik het verrassingseffect bij de geboorte geweldig vind, wil ik het nu toch wel weer weten. Ik ben té nieuwsgierig. Mijn man zou best kunnen wachten tot de geboorte trouwens.
Wij willen het wel weten, al is het maar om slechts 2 namen te moeten zoeken die bij elkaar passen ipv 3 combinaties ^^!
Wij hebben er voor gekozen om het wel te weten. Vind het fijner om te weten zodat ik het kamertje ernaar kan maken en hierdoor was het vinden van een naam zo gepiept!
Wisten het beide keren niet. Maar voorgevoel klopte beide keren als het om geslacht, haarkleur en karakter ging.
Wij wilde het weten. Ook omdat ik het praktisch vind en ik ben veeel te nieuwsgierig! De eerste zwangerschap wilde ik graag een meisje, dit werd een ma. Dat zet je wens in een heel ander licht! Dit keer maakte mij het ook echt niets uit als het maar bleef zitten tot +- 40 weken en als het straks maar gelukkig is! Nu krijgen we een zoon die het super goed doet en ik ben helemaal verliefd op ons knulletje! wat ik nu leuk vind aan het weten is dat je gericht kan shoppen en langzaam er naartoe kan leven. En nu is niet alles neutraal, dat vind ik zo saai al dat neutraal. Maar dat is mijn mening