wel of niet? iedereen zegt wat anders

Discussion in 'Flesvoeding' started by henkie24, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Penelope

Penelope Actief lid

Sep 3, 2007
    146
    0
    0
    Of je nu wel of niet steriliseert is jouw zaak, dat moet iedereen voor zichzelf weten, daar hoef ik niets op te zeggen. Als je mijn berichten naleest, begrijpt je misschien wat ik bedoelde te zeggen.
    En wb afschilderen als een monster: jij reageert toch ook op opmerkingen? Zo voel jij het misschien, is het echter niet. In andere topics heb ik wel eens (toevallig) gelezen dat je bot uit de bocht kan komen (dit volgens anderen), misschien dat jij je opmerkingen ook iets anders kan formuleren, let's say, iets minder ironisch? :rolleyes:
    Ik vraag je ook niet waarom je impliceert dat ik vieze kleren aan zou hebben.....? (na een paar dagen kunnen die inderdaad stinken)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat heeft dit nou weer met dit topic te maken?!

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

oh help meiden. het was niet me bedoeling om discussies uit te lokken hoor... :( nou wordt ik alleen maar onzekerder..... moeilijk hoor zoveel verschillende meningen. :D

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt. In dit geval kun je het namelijk niet fout doen.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Precies! Wilde ik net zeggen!
    Gewoon doen wat voor jou goed voelt!

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik doe het verschillend, soms 1 keer in de week, soms 2 keer. Net als ik eraan denk.

De eerste 3 a 4 maanden wel dagelijks..

7. loncocacola

loncocacola Actief lid

Jan 13, 2008
    302
    0
    0
    Ik steriliseer de flessen en spenen en fopspenen wel elke dag. Mijn kraamhulp deed dat wel elke dag en dat heb ik gewoon van haar overgenomen. De wijkverpleegkundige van het consultatiebureau die bij ons thuis kwam, zei dat ik niet meer hoefde te steriliseren, maar toch blijf ik het doen.

Ik vind het een kleine moeite voor mijn kleintje en anders blijft die sterillisator toch maar liggen. En bovendien vind ik het frisser en schoner als het gesteriliseerd is.

Maar zoals de anderen ook al zeggen, doe waar je je goed bij voelt.

Ik denk als je na elke gebruik de flessen met een sopje wast en goed afspoelt, dat de meeste bacterien dan ook al verdwenen zijn.

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

En ik vind nu 1 keer in de week ook wel genoeg, ze moeten ook wel een beetje afweersysteem opbouwen vind ik. Ze krijgt nu ook van een schaaltje te eten en lepeltjes en dat ga ik niet uitkoken. Dat gaat gewoon in de vaatwasser.

Share This Page