Eerste foto is met de benen wijd/ knietjes opgetrokken.. tweede is met open mondje (daar waar het witte pijltje staat...) grote cirkel is geslacht.. denk ik... ben benieuwd of jullie het zien?!
Heb jij dat geslacht omcirkelt? Zo ja, dan kan het van alles zijn. A,s de echoscopist dat heef aangewezen als geslacht, dan is het een meisje.
Rechts is het hoofdje... Kleine cirkel is, denk ik, het geslacht... kindje ligt in foetus houding, foto is van het aangezicht genomen. (je ziet schedel met oogkast, neus en mondje)
ze heeft niets aangewezen.. omdat we het in eerste instantie niet wilde weten.. hhaha... maar ben benieuwd naar jullie mening! Ik denk het zelf te weten...
Oke, ik heb dit al heel vaak gezegd hier op het forum (en bleek het ook een aantal keer een jongen te zijn) De echoscopist heeft het niet aangewezen als geslacht. In dat geval kan het van alles zijn. Het vruchtwater kan beeld vervormen en daardoor is het niet duidelijk. Op de dvd van mijn oudste zoon zag ik ook constang deze vorm. Het zegt gewoon niks! Laat dan een geslachtsbepaling doen, want nu weet je niet eens zeker of je wel op de goede plek kijkt... Sowieso op de eerste foto ligt de baby idd met de benen wijd en zie je wat jij omcirkelt hebt echt te ver ervanaf liggen. Dat is het geslacht niet.
ze was zijn voetjes aan het zoeken.. ging de ver naar ahcteren met het echo ding, en zag dit... we hebben geen geslachtsbepaling laten doen...
Nee dat bedoel ik. Maar wat jij omcireld hebt ligt te ver van zijn/haar billen vandaan. Ik denk dat dat gewoon vervorming is van het vruchtwater en de echo. Wij wisten het bij de tweede ook niet en town dacht ik het bij een echo ook te zien. Toen ging de ehoscopiste terug en zag ik het niet meer. Vervorming zei zij toen ook. Dus daarom zeg ik dat je het hieruit zeker weten 100% niet kunt opmaken en je beter (als je het toch wilt weten) een geslachtsbepaling kunt laten doen. Valt niet mee he, het niet weten. Ik vond het killing