Cyclus langer dan 6 weken, geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dees83, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik heb gelezen dat vrouwen met een langere cyclus dan 6 weken waarschijnlijk nooit een eisprong krijgen? Klopt dit?
    Zijn er hier ook die een langere cyclus dan 6 weken hebben maar wel een eisprong of zwanger zijn geraakt op een natuurlijke manier?
    Zit deze keer alweer in m'n 7e week en ben een beetje bezorgt. Wil best ovutesten gaan gebruiken maar dat wordt denk ik wel erg kostbaar met zo'n lange cyclus. Vanaf welke dag zou ik dan moeten beginnen met ovutesten?

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O wat ben ik 'blij' nog iemand te vinden met een lange cyclus! Ik heb voorheen 53 en 56 dagen gehad. 2e ronde wel een ei gehad hoor!
    En nu zit ik weer op wacht, op mijn ei... maar hij zou vandaag moeten komen.
    Zit op 8 weken cyclus :(

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb die vraag aan me huisarts ge vraagd omdat mijn vorige cyclus 42 was en hij zei dat ik gewoon een ei kreeg hoor het kan alleen iets langer duren voor je zwanger raakt.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja mijn HA zegt dat dus ook. Als je temp stijgt, heb je een ei.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik kreeg dus helemaal geen ei.
    De gyn heeft 4 maanden lang inwendige echo's bij mij gedaan, om de dag, alleen bij mij deden die eitjes helemaal niks. Ze zag wel wat maar ze groeide niet.
    Ik was ook altijd 3 of 4 maanden overtijd.

Nu gebruik ik clomid en nu is alles normaal. ik krijg precies op de dag mijn nod en mijn eisprong ook precies optijd.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou dat is dan toch mooi hopelijk ben je snel zwanger.
    Pgff moet dus echt gaan tempen volgende maand om te kijken of ik een ei heb wat ik wel denk heb altijd in me ei week allerlei klachten .

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik hoop ook dat ik snel zwanger ben.
    Meestal voel je toch wel als je je ei hebt of niet.

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Chantal

Sommige meiden voelen helemaal niets voor, tijdens of na hun ei.

Liefs

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb ook altijd lange cyclussen en ben ook naar ha gegaan en die vertelde mij ook dat als je temp omhoog gaat je een ei hebt

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik had de eerste ronde geen eisprong. Gyn heeft de boel toen inwendig onderzocht.
    De tweede cyclus had ik wel een eisprong, maar pas op dag 54. Ik heb toen een hele dag een trekkerig gevoel in mijn bovenbenen en buik gehad.
    Die ronde was wel raak.

11. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Oh dat geeft in ieder geval hoop. Ik voel dus niet zelf wanneer ik een ei zou moeten hebben gehad maar merk wel verandering in slijm.

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee dames mijn eerte cyclus duurde ook best lang.. 53 dagen.

nu ook in de eerste echt ronde noem ik het waar, en ook nog steeds geen ei te bekennen!...ik zit nu al op dag 25 en hou nog hoop dat hij komt....maarja kan ook zijn dat hij gewoon niet gaat springen, maarja dat zien we dan weer wel (hoop ik gewoon van niet natuurlijk!)

nou groetjess

13. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    waarom gebruik je geen theunisbloemcapsules? Ik had ook een lange cyclus en nu is die beduidend korter. (31 dgn)
    Tijdens die lange cycli ben ik wel zwanger geraakt. Helaas wel een miskraam, maar blijkbaar wel een echt ei. Succes!

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zit er in de Etos pillen ook geen theunisbloem?

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zit trouwens op dag 44 en ook nog geen ei volgens mij :(

16. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ja, wat is een lange cyclus, ik denk dat die van mij vrij extreem lang is, zit nu op dag 135 :eek: .
    Ben in maart gestopt met de pil, mijn cyclussen staan in mijn onderschrift, de ene is belachelijk lang, en de ander te kort om een ei te hebben.
    Dus ik heb waarschijnlijk helaas geen ei. Heb wel 8 december een afspraak met de gyn (en vandaag VGZ gebeld of ik naar België mag ivm kortere wachtlijsten), dus daar verwacht ik de komende dagen wel een antwoord van te krijgen.

17. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik heb ze wel gehaald maar kan ze gewoon niet weg krijgen, megagrote dingen. Ik heb nogal moeite met pillen slikken, vooral als ik ze niet kan breken. Nu gebruik ik sinds 2 dagen menstruasan van dr. Vogel. Daar schijnt je menstruatie ook regelmatiger van te worden. Ik zit nu al weer op dag 45 dus hoop dat ik binnenkort ongi wordt, of zwanger ben natuurlijk :)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jezus! Dan mag ik niet zeuren nee, jee, je zou er echt gek van worden he!
    Sterkte!

19. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Dank je :) . Ik hoop dat VGZ snel terugbelt, ze zouden kijken of er ergens in een ander ziekenhuis eerder plaats is, in NL en wellicht in BE. Ik ben iig wel blij dat mijn huisarts mij gewoon doorgestuurd heeft toen ik het vroeg, want eigenlijk wilde ze me pas in maart volgend jaar doorsturen, maar ik begin me nu toch wel lichtelijk een beetje zorgen te maken na bijna een half jaar geen menstruatie.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja ik snap het!

Hier ook super gefrustreerd. vorige keer kreeg op op dag 43 een ei. Deze keer nog helemaal geen ei.. zit nu op dag 45. Zit dus zowieso al tegen de 60 dagen, vind het gewoon niet normaal.
    Bij jou is het ook niet normaal :(
    Sterkte!

Deel Deze Pagina