Dochter op de kamer of niet?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Meiski, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Goedemorgen allemaal,

Wij willen eind mei voor 8 dagen naar Turkije maar we komen er echt gewoon niet uit. Onze dochter is dan bijna 8 maanden. Op dit moment zucht/kreunt ze zodra ze al iets hoort :$ (terwijl haar kamer toch echt aan een drukke weg ligt) en we zijn daarom bang dat als we gewoon een 2 persoonskamer boeken, wij beperkt zijn in ons doen en laten (balkon, televisie). Maar als we kijken voor een familiekamer / kamer met aparte slaapgedeelte kom ik toch al gauw op € 2000,- uit terwijl je vaak honderden euro's goedkoper uit bent met een 2persoonskamer (logisch ook natuurlijk).

Wat is wijsheid? Hoe doen jullie het op vakantie, gewoon op de kamer of toch de luxe van een extra slaapkamer?

Alvast bedankt...

Groetjes,
    Wendy

2. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik zou persoonlijk voor een extra kamer gaan.

Ik heb het gedaan toen we 6 maand was, en ik werd steeds van haar wakker. Elk kreuntje en kuchje en ik was wakker.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    in het begin deden we gewoon in 1 kamer slapen. als je een balkon hebt moet dat toch lukken. ik vond het ook zonde van het geld kun je een hoop andere dingen voor doen. anders thuis al eens proberen miss valt het mee....... of gewoon erop gokken doen wij ok altijd. soms hebben we dus echt wel gedoe met de kids als ze samen op 1 kamer moeten maar na 2 nachten is dat vaak wel over haha. ik doe van dat geld liever wat anders.

4. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik zou de 2persoonskamer nemen. Wat ben je nou op die kamer? Toen onze dochter die leeftijd had waren we in een tent aan het kamperen. We namen haar 's avonds gewoon mee in de kinderwagen en dan viel ze uiteindelijk in slaap. Zij is ook een moeilijke slaapster, maar als ze echt moe zijn, dan geven ze zich er uiteindelijk echt wel aan over.
    Wij gaan mei van dit jaar ook met de 2 kids naar Turkije. Dochter is dan 17 maanden. We hebben een superior kamer geboekt. Wel wat ruimer, maar niet een eigen kamer voor de kids. Ben namelijk niet van plan om de hele avond daar te gaan zitten. 's Middags doet de kleine meid nog een tukkie en dan ga ik lekker bij haar liggen. Dan kan ze 's avonds lekker mee naar de leuke avondshows. Het is tenslotte vakantie!!!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier wel een extra kamer dit jaar. Maar onze zoon is 2.5 dan. Vorige jaren lag hij gewoon bij ons op de kamer, inderdaad een goede dut laten doen (super moe van t zwemmen altijd) en dan s'avonds later naar bed. Gaat hier altijd prima!

Nu wel extra kamer omdat die middag dut niet meer zoveel voorstelt en we iets konden vinden binnen ins budget. Was dit niet zo waren we weer op 1 hotelkamer / 2kamer app gegaan.

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Eventueel wat rondkijken of je geen appartementje (eventueel met hotelfaciliteiten) kan boeken?
    Het bijkomende voordeel is dat je niet persé elke middag en avond uit eten moet, maar ook es zelf kan koken (met lokale producten).

7. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Hoi,

Dank jullie wel voor de reacties. Het scheelt inderdaad veel geld en misschien valt het allemaal mee en slaapt ze als een roos ;).
    We hebben besloten om voor een 2persoonskamer te gaan want dan zijn de mogelijkheden qua hotel gewoon ruimer.

Thanks all...

Groetjes!

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wat wij tot nu toe gedaan is elke vakantie in het hotel zelf om een upgrade te krijgen, duurste was 10 euro per nacht, een stuk goedkoper als wanneer we het van te voren al boekte

Deel Deze Pagina