Wij hebben Daan altijd gewoon in zijn bedje gelegd van af het begin af aan. Ik heb een neefje wat veel in de box mocht slapen en dat werd een hele slecht slapen (nu weet ik niet of het daar door komt). Daan licht nog steeds wel veel op bed. zodra hij in zijn ogen gaat wrijven dan leg ik hem al op bed. Hij heeft sinds 3 maanden niet echt veel geslapen ivm lichamelijk klachten en he lijkt nu wel of hij alles in haalt. Ik zou hem gewoon in bedje leggen als ze dan wakker schikken dan heb je iet gelijk een kind wat over zijn toeren is.
Jayson ligt overdag niet in bedje, hij slaapt gewoon niet op dat moment, maar ik blijf proberen. Alleen met dit weer 's middags zowieso niet, vanmiddag was het 26 graden op zijn kamer. Hij slaapt s'nachts wel in zijn bed, maar overdag of in de wagen of in de box. Als het weer wat koeler wordt gaan we gewoon weer verder met oefenen.
Ik laat Jarissa 1 keer per dag (dus tussen 2 voedingen in 1 slaapje) in de wagen slapen, de rest in haar ledikantje. In haar eigen bedje slapen is het rustigst en komt ze het beste tot rust. Maar ik wil ook dat ze kan slapen met wat meer geluid/herrie om haar heen. In de box wil ze zelf inmiddels ook niet meer en dat vind ik wel zo prettig. Met dit warme weer slaapt ze soms langer in de wagen, dan ligt ze lekker buiten.
Daan kan heel goed tegen geluid en slapen. Hij licht aan de straat kant en ik kan gewoon onder zijn bed stofzuigen meneetje slaapt er gewoon door heen.
Wij hebben Amber teveel in het begin beneden in haar wipstoel of box laten slapen.... Dus ze wou toen ze 1 maand was erg moelijk in haar ledikant.... Er zit alleen 1 voordeel aan, ze is zo gewend aan herrie om haar heen, ze slaapt overal doorheen Maar na een tijdje (steeds naar boven als ze moe werd) volgehouden te hebben en een vast patroon toe te passen, wil ze nu alleen nog maar boven slapen..(alleen maar beter dus) Dus ik zou zeggen, stop hem lekker boven en hij is straks toch meer wakker
ik zou gewoon zo snel mogelijk het bedje gebruiken. wij hebben elijah vanaf het begin in de kinderwagen bak gelegd en dan in de box gezet overdag, en nu wil hij niet in zijn ledikant slapen. omdat hij haast niet meer in de kinderwagen bak past heb ik die van mijn dochter voor de dag gehaald, die is groter en nu slaapt hij daarin. wel ook met een dikker matrasje. hij slaapt inderdaad ook met meer lawaai, maar ik vind het wel jammer dat hij niet in zijn ledikant wil. ik "baker"m ahw nog steeds in, althans ik wikkel m in een lakentje en dan vouw ik een molton onder het matrasje, dus in zijn slaap komt hij wel los met zijn armpjes, maar hij heeft dat nog even nodig om in slaap te komen. eigenlijk wil ik daar van af, omdat hij toch binnenkort in zijn ledikantje moet. iemand tips?