De hele dag door gapen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sama1, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Mijn dochter van 10,5 maand gaapt werkelijk de hele dag door. Vanmorgen na een nacht van bijna 11 uur gaapt ze tijdens het eten, wanneer we weg gaan, schone luier noem het maar op. Slaapt ze in de ochtend 2 uur. Daarna weer hetzelfde, veel in ogen wrijven en vanmiddag na 1,5 uur slaap weer. Ze doet dit al een flinke poos. In het begin maakte we er nog wel eens grappen over, maar nu denk ik wel eens is dit normaal? Ze is voor de rest super actief. Kruipen, staan, achter de loopwagen enz. Minuut stil zitten is lastig. Maar zoals vandaag denk ik toch weer mmmm ik weet niet. Het valt ook gewoon op. Misschien dat jullie dit herkennen?

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik herken het zeker.
    Mijn dochter zit na een half uur al in der ogen te wrijven na 15 uur slaap.
    De hele dag door zodra ze uit bed komt begint het al.
    Ik ga het maandag navragen op het cb want ik vind het wel erg extreem

3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Nou kijk daar dacht ik dus ook aan om te doen. Het gaat werkelijk de hele dag door. Ook dat ogen wrijven. Ze is trouwens erg goed te spreken verder.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn dochter is ook niet chagerijnig ofzo. Maar dat gapen en ogenwrijven valt ook andere op. Daarom ga ik het navragen.
    Ze slaapt gemiddeld nog 17-18 uur op een dag dus dat moet genoeg zijn.
    Snap echt niet waarom ze dan zo moe blijft.

En vragen staat altijd vrij toch? Gewoon even een mailtje sturen als je voorlopig niet langs hoeft te komen. Ik krijg altijd binnen 24 uur antwoord.

5. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Ja aankomende woensdag moet ik naar de kinderarts. Zij slaapt ongeveer 14 uur per dag. Dat moet toch genoeg zijn. En het is ook niet dat ze na 2 uur wakker begint. Nee vanuit bed tot ze er weer in ligt. Natuurlijk niet continu maar wel extreem veel. Ook zoals jij zegt na 15 min.

6. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Ik zat trouwens nog te denken aan hooikoorts ofzo. Ze niest ook altijd wel en wrijft veel in haar ogen maar ook aan haar neus. Kan dit op deze leeftijd?

Deel Deze Pagina