Sinds een week of twee heb ik bijna dagelijks last van hoofdpijn, meestal komt dit smiddags opzetten en blijft dan de rest van de dag. Is dit een klacht die erbij hoort of toch even de vk of ha raadplegen?
Ik heb het bij de vorige zwangerschap tot 18 weken ongeveer gehad. Drink je wel genoeg op een dag? En slaap je genoeg. Als ik niet genoeg sliep kreeg ik meteen hoofdpijn, en had een stuk meer slaap nodig dan normaal. Heb het er destijds wel over gehad met de vk, maar bij mij was het gewoon een zwangerschapskwaaltje.
Vandaag en gisteren vrij van mijn werk en kunnen uitslapen, ik denk niet dat het van slaaptekort komt. Misschien is het een hormonale kwestie maar weet het ook niet.
Ik heb giga hoofdpijn icm benauwdheid al een week dus zo naar de gyn extra controle om te zien of er iet s aan de hand is, paracetamol helpt hier niet!
Oververmoeid nietheel gekna een week met mijn dreumes met dubbele oorontsteking! Met rot nachten! En mijn waardes waren ok, maar wel lager dan vorige keer, dus extra vitaminen preparaten nu!