Nu weet ik het echt niet meer hoor. Hoor van iedereen dat je wel in de zon mag als je zwanger ben als je je maar goed insmeer en niet overdrijf. Ook een vriendin van me heeft tijdens haar zwangerschap gewoon in de zon gelegen en dat mocht van de vk. Wij gaan 23 mei naar Cyprus om daar te trouwen en blijven daar dan 2 weken. Gister bij mijn vk dus toch even gevraagt wat zij ervan vond en ze was er erg duidelijk over dat het erg slecht is om in de zon te zitten als je zwanger bent. Dit zijn dus echt hele andere berichten en weet nu echt niet meer wat ik moet geloven. Ben echt iemand die goed tegen de zon kan en graag lekker bruin word. Natuurlijk gaat ons kindje voor en als het echt niet goed is zal ik zeker niet in de zon gaan. Wat is jullie advies?
Hoi Droppie123, je mag dus wél gerust in de zon zitten, alleen kan je huid anders reageren en je kunt er dus door gaan maskeren. En ook kun je eerder duizelig worden en je moet dus wel veel blijven drinken! Ik adviseer je verder inderdaad wel om niet uren achter elkaar in de zon te bakken, maar je mag echt wel lekker een kleurtje opdoen op cyprus hoor! Groetjes Brigitte