Eindelijk heerlijk weer!! Ik hou er van!! Nu heeft m'n dochtertje van 4 een zwembad. Gewoon zon opblaasbare van de action. Er zit een laagje water in.. Niet heel veel. Zou ik daar gewoon nog bij kunnen zitten? Of is dat met ruim 36 weken "not done"? Wat zouden jullie doen?? Gr ice
Waarom niet? Heerlijk toch met dit weer. Ik ben in augustus uitgerekend en ik denk dat ik zo de zomer ga overleven in een zwembad
Zolang je vliezen niet gebroken zijn, mag het gewoon hoor! Het infectiegevaar in een eigen badje is veel lager als in een groot zwembad denk ik zelf.
Tuurlijk, zolang de vliezen idd nog niet zijn gebroken. Verder goed smeren ook je gezicht vanwege eventueel zwangerschapsmasker, niet lang met je blote buik in de volle zon en lekker veel drinken. Of een heerlijk waterijsje! Veel plezier!
Ik zou het water gewoon iedere dag vervangen, dan lijkt het me niet dat er zoveel bacteriën in ontstaan dat het kwaad zou kunnen. Baden in de sauna worden vanwege evt bacteriegevaar afgeraden vanaf 36 weken.
Zoals iedereen zegt lekker doen! Ik heb voor mezelf een kinderbadje gekocht om vandaag en morgen in te vertoeven haha.
Tuurlijk kan dat! Ik was twee keer met 30 graden hoogzwanger en bracht mijn verlof door in het openbare buitenbad. Vk vond het prima hoor, mensen zijn soms te voorzichtig denk ik..
Waarom zou dat niet kunnen of mogen dan? Zolang het kan kan ga ik toch echt lekker zwemmen hoor. Ben in augustus uitgerekend dus heb nog zowat een volle zomer te gaan.