uitleg indalen aub.

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovelie, May 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey,

Wie kan mij het 'indalen' uitleggen. Ik lees nml regelmatig hier dat de baby is ingedaald en paar wkn later hebben ze dan 'indalingspijn '. Hoe kan dat als die kleine al een paar wkn is ingedaald?
    Ik ben nu 36wkn en mijn diva is al zeker 4 wkn ingedaald volgens de vk en ligt ook vast zeiden ze.

Nou heb ik sinds vandaag af en toe steken in mn vagina, heel kort maar. En ook weer dat drukkende gevoel van onder. Als je dat gaat Google kom je uit op indalingspijn. ..maar dat negrijp ik dus nie want ze is al ingedaald..

Wie kan mij uitleg geven hahaha

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Je baby daalt steeds een stukje verder :) tot op het moment van geboorte blijft het dalen. Als je baby nu is ingedaald betekent dat dat het kindje al wat gezakt is en bij jou nu dus ook al vast ligt waardoor het niet meer kan draaien, maar natuurlijk wel verder naar beneden ;)

3. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dus die klachten bij indalen kunnen blijven komen en gaan? Heb het ook nog zo benauwd
    Heb et gevoel dat ze nog erg hoog ligt, of ze is ineens een reuze kind geworden haga. Ik las nml ook dat als een baby indale je wat meer lucht krijg, ik wacht nog steeds op dat moment.

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier ook ingedaald en ze ligt vast.
    Maar lucht?? Ho maar. Haar kont drukt nog net zo hard richting me ribben als eerst. Haha

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Raar verschijnsel ja. Hier dalen ze in tijdens bevallingen maar geen indalibgspijn of benauwdheid.

6. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Mijn dochter was ook volledig ingedaald, inclusief die steken en druk die je nu omschrijft (op het einde had ik het gevoel dat ze er bijna uitviel). Maar ze is ook heel hoog blijven zitten. Ik kreeg van iedereen te horen dat ze nog lang niet zou komen ivm hoge buik (zelfs bij +40 weken beweerde mensen dat nog) en benauwdheid is niet minder geworden. Nu droeg ik dl wel helemaal voor en was ze 4200 gram en 52 cm dus ik had ook een grote baby :). Lagere buik etc hoef je dus niet te krijgen door het indalen en mijn bevalling begon ook spontaan.

7. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap geen indalingspijn oid gehad, mijn kind daalde pas in tijdens de bevalling.
    Hoe het bij deze tweede gaat weet ik nog niet.

Share This Page