Hoi Dames, Ik ben gewoon even heel nieuwschierig omdat er heel veel methodes zijn voor het sturen van het geslacht Welke dag had je het leuk met je man ? En welk geslacht werd het ? Bij ons eerste zoontje, op de dag van eisprong
Volgens de berekening van de echo, de dag voor en de dag na de eisprong! En als het goed is, zit er een meisje in m'n buik.
Wauw super leuk, gefeliciteerd!! Ik zit nu op het wachtbankje en heb de dag voor de ovulatie gemeenschap gehad.
1 dag voor o: meisje Dag van o: jongen 1 dag voor o: jongen Timing (shettles methode) heeft geen invloed op het geslacht. Er spelen een heleboel andere factoren mee die je wel kunt beinvloeden maar de dag van o en dag van seks is al jaren geleden onwaar bewezen
Dag voor de eisprong en een meisje,maar Idd, het is bewezen dat het geen invloed heeft op het geslacht
Haha geen idee.. eigenlijk gewoon altijd veel sex gehad rondom eisprong en heb twee meiden. Straks weet ik wat er in mijn buik rondzwemt... tjah en eigenlijk was dat na mijn eisprong... naja die deed dus wat anders blijkt.
Volgens Echo berekening: 3 dagen voor en 1 dag erna Volgens eigen berekening cf & temp: 5 dagen voor en 1 dag voor en op de dag zelf. En het is een jongetje.