buikgriep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lob, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    vorige week donderdag heb ik mijn zoontje van het kdv opgehaald nadat hij daar had overgegeven. daarna is hij vrijdag-zaterdag-zondag goed ziek geweest (veel slapen, heel stil en veel moeten overgeven).
    maandag-dinsdag en woensdag leek hij weer de oude, maar in de nacht van woensdag op donderdag heeft hij toch weer veel overgegeven... vrijdag en zaterdag leek hij weer beter te zijn maar zaterdagnacht en nu net ook weer overgegeven.

het vreemde is dat hij behalve die eerste paar dagen hartstikke vrolijk is en helemaal niet ziek lijkt behalve het overgeven dus. en hij geeft alleen 's avonds of 's nachts over. vreemd toch?

is dit voor iemand herkenbaar?

2. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    toevallig wilde ik hier ook wat over opzoeken. Ons zoontje heeft afgelopen dagen veel melk terug gegeven. Tussendoor lacht hij vrolijk.
    Moet zeggen dat hij op die dagen ook minder goed kon poepen. We hebben oefeningen (eerder van osteopaat gekregen) gedaan en nu poept hij weer en spuugt hij niet.
    Drinkt alleen fles niet leeg.

Maar wat betreft je vraag; zolang hij geen koorts heeft, vrolijk/tevreden is en wel eet is het volgens mij goed..

Deel Deze Pagina