Hoi allemaal, Ik lees al een tijdje mee, maar zit nu toch echt met vragen dus heb een account gemaakt. 17/04 gestopt met de pil. - direct weer een normale menstruatie Mijn laatste menstruatie was op 22/06 Toen was ik een paar dagen over tijd maar zeker niet meer dan 5 dagen. Op 01/07 had ik een hoge lh piek, ovulatie test van de action kleurde gelijkwaardig. Die avond nog seks gehad. Op 08/07 kleurde de test van action weer gelijkwaardig. We hebben wel seks gehad maar het niet af kunnen maken. Eergister 14/07 duidelijk een lichter 2de streepje Vandaag 16/07 weer een hoge lh piek, ditmaal wel op een test van be sure. Maandag 12/07 ook weer seks gehad. Al vanaf afgelopen week aan het testen geweest met zoveel action early en be sure extra vroege zwangerschapstest. Alles negatief. Wel sinds anderhalve week misselijk ''s ochtends vooral van me koffie. (hier eerder niet met regelmaat last van gehad - nu echt iedere dag) Gloeiende onderbuik en al ongeveer 1,5 tot 2 weken steken in mijn onderbuik alsof je ongesteld moet worden de ene keer heftiger dan de andere keer. Verder geen andere klachten geloof ik.. Nu 3 dagen voor verwachte nod. - die evt misschien iets langer is aangezien mijn cyclus tussen de 28/35 zit. Alhoewel de vorige menstruatie de eerste keer 35 was. Voor de rest allemaal keurig 28/29. Nu mijn vraag hoe kan het dat die lh piek zo hoog blijft? Wel met tussen keren dat hij weer laag is. Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee, tips, adviezen alles is welkom. Ik kom er namelijk even niet meer uit. Hoop uiteraard dat het raak is, maar dan zou ik het toch nu ook op z'n early test moeten kunnen waarnemen? Liefs.
Je LH blijft gedurende de hele cyclus hoog en wisselt continu. Het kan ook nog best zijn dat je eisprong na de 1e piek niet geweest is en je lichaam het nu nog een keer probeert. Zeker als je zo kort met de pil gestopt ben, kan je lichaam echt nog even van slag zijn. Ik zou voor de zekerheid het vandaag nog een keer gezellig maken En alleen een zwangerschapstest (of menstruatie) gaat binnenkort uitwijzen of het gelukt is of niet. succes in ieder geval!
Als de zwangerschaps testen negatief zijn ben je op dit moment helaas niet zwanger. Enige wat ik kan bedenken is dat je eitje elke keer niet gesprongen is waardoor die het steeds opnieuw probeert en je daarom steeds opnieuw een piek krijgt. Soms kan een cyclus door ziekte/stress of zomaar zonder aanwijsbare reden een keer anders zijn. Wel heel frustrerend! De piek zorgt er in principe voor dat je eisprong in gang wordt gezet maar is geen garantie dat die ook daadwerkelijk springt helaas