kind laat zich uit bed vallen....

Discussie in 'Verzorging' gestart door Damay77, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    mijn kleine dame van bijna 2 heeft zich vanmiddag uit d'r ledikant laten vallen. ze was een paar weken terug al bezig om eruit te klimmen door d'r benen over het hekje te gooien maar dat lukte niet.
    nu was ze met het slapen gaan weer wat aan het rommelen dus dacht, ik zal eens stiekum door een kiertje gaan kijken wat ze uitvreet. ja hoor, ze laat zich zo voorover over het hekje vallen:(
    vol op dr hoofd, nek maakt een rare smak. schrok me dood.
    janken natuurlijk. nu zal je denken, ze heeft d'r lesje wel geleerd... niet dus. ze hangt nu continu over het hekje heen.
    heb dus maar de co sleeper erbij gezet met 1 zijkant eruit. maar ja, ze gaat er nu dus steeds uit en breekt de hele toko af;)

wat nu? gewoon laten gaan in de hoop dat ze weer zelf naar bed gaat?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Slaapt ze eigenlijk nog wel 's middags? Zo ja, dan zou ik haar d'r gang laten gaan en dan gaat ze vast wel weer vanzelf naar bed (of valt in slaap op de grond).

Hier sliepen ze alledrie met die leeftijd niet meer 's middags en al helemaal niet meer in een ledikant.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou een zijkant van het ledikant eruit halen, zodat ze er veilig zelf in en uit kan. Dit is echt gevaarlijk.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Als je een ledikant hebt waarvan voorzijde open kan zou ik dat doen, staat t bedje al op zijn laagst? Hier t zelfde gehad... Maybe een peuterbed overwegen dan maar? Vind t doodeng hoe ze eruit klimmen, elke x me hart in me keel :)

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ja, meestal slaapt ze overdag nog. ze is anders tegen 18.00 uur echt gesloopt en wil dan niet meer eten..
    en half dagje KDV dus ze vroeg zelf naar dr bedje:)

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    het ledikant stond op zn laagst. hier kan geen zijkant uit zonder de boel te verbouwen.ik zat nog te twijfelen over een groter bed. maar goed, dan laat je je weer omlullen door oma die het veeeeeel te vroeg vind voor een groot bed:)
    ik heb meteen na de val de co sleeper te voorschijn gehaald en in elkaar gezet maar ze brak echt de tent af.
    na een uur werd het rustig. hele kamer overhoop, matras en deken half uit bed en daar lag ze op te slapen :D
    ben benieuwd. houd mn hart vast voor vanavond...

gelukkig zit de deurklink andersom vanwege de katten. alle boeken veilig gesteld en evt. opstapjes uit de kamer verwijderd.
    traphek voor de zekerheid dicht.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Heel snel een peuterbed kopen. Dit is echt levens gevaarlijk.

8. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Geen tips voor het uit bed gaan. Hier een peuterbedje en deurklink omhoog, maar ze gaat vrijwel nooit zelf haar bed uit en als ze dat wel doet is het alleen om op de deur te bonken ;)

Ik moet ook zeggen dat er niet veel op haar kamer staat wat te verbouwen is.

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik denk dat het nieuwigheid is dat ze alles uit elkaar haalt en alles overhoop gooit.

Gewoon niks over zeggen en laten gaan ( ook al kost het frustratie om elke keer alles op te ruimen). Onze zoon deed ik ook de eerste week en daarna nooit meer gedaan.

Succes!! x

10. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik zou toch maar gaan voor een 'groot' bed.
    Wij hebben een ledikantje waar 3 spijlen uit kunnen waardoor je kindje dus zelf in en uit het ledikantje kan stappen, heeft jullie ledikantje zoiets toevallig niet?

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    nee, dit kon bij mijn ledikantje niet. maar het gaat nu goed. ze slaapt nu in de co-sleeper.

Deel Deze Pagina