wel of niet inleiden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mies 88, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hallo ,ik heb een vraagje .

ik loop al vanaf week 10 bij de gyneceloog omdat ze er achter gekomen waren dat me bloedplaatjes niet stabiel waren <even het woord kwijt>

nu ben ik ondertussen 35 weken zwanger en heb aangegeven dat ik het zat ben omdat ook me mild en nieren wat vergroot zijn ,gelukkig is me bloedplaatjes wel stabiel.

ik heb veel pijn in me buik en heb daar ook paracetemol voor geschreven gekregen ,nu was ik bij me gyn toen ik 34 weken was en zei gaf ook aan om het toch te gaan inleiden waar ik blij mee was als k 37 a 38 weken zwanger was .

nu ben ik afgelopen dinsdag weer naar gyn <een andere gyn niet de zelfde >geweest omdat de pijn niet meer te houden was nu zei ze ineens dat het eigelijk toch niet de bedoeling was om zo maar te gaan inleiden ik ben der helemaal klaar mee elke keer word ik blij gemaakt met iets wat ze niet waar maken ik loop 2x in de week in het ziekenhuis voor me nieren mild en bloedplaatjes in de gaten te houden k ben het gewoon zo zat

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, ik snap dat het vervelend is als je niet weet waar je aan toe bent. Probeer je vragen op te schrijven en te stellen de volgende keer. Zeg dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, dat niet de ene arts beloftes doet en de ander er weer op terug komt. Algemeen beleid is wel dat inleiden geen voorkeur heeft, het heeft gewoon veel nadelen, en voor je kindje is het over het algemeen beter om wat langer in je buik te zitten.
    Vraag nog eens duidelijk welke afspraken er zijn gemaakt zodat je weet waar je aan toe bent.
    En sterkte deze laatste weekjes!

Mirjam

3. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    dankje wel heb me lijstje klaar liggen

Deel Deze Pagina