Nooit zal ik voor inleiden kiezen, vorige zwangerschap de laatste weken doorgekomen met pijnmedicatie en slaapmedicatie. Mijn dochter is geboren met 40+2 , je kindje komt wanneer het zelf zover is Maar goed ik zou ook niet kiezen voor inleiden met 42 weken, ben er absoluut op tegen
Ook even mijn ervaring met inleiden: positief : onze dochter zat heerlijk tot ik met 40w5 dagen ineens een verhoogde bloeddruk kreeg, uiteindelijk met 41w 3 dagen ingeleidt en zonder problemen en schade de bevalling doorstaan. Zoon zat met 42w1dag nog en niet van plan zichzelf te komen voorstellen. Daarnaast moest ik ivm GBS 2x een gift antibiotica en deze heb ik tegelijk met het infuus van de weeën-opwekker gehad, lag dus aan beide kanten vast aan het infuus. Deze bevalling was binnen 3 uur 'gepiept' Nu zwanger van de 3e al in overleg met de vk besloten dat ik niet weer over de 42 weken ga lopen omdat ook bij dit kindje een antibiotica infuus nodig is. Als dit inleiden betekend vind ik dit alleen maar prima, de gezondheid van t kindje staat voorop. Al met al een positief gevoel over inleiden, maar ik weet ook niet beter
Nou, ik weet niet hoe bekkeninstabiliteit voelt maar ik kan je verzekeren dat inleiden geen pretje is. Ik heb beide soorten bevallingen meegemaakt en inleiden deed 100x meer pijn dan natuurlijk bevallen. De weeën kwamen om de 30 seconden en duurden zeer lang. Ik kon niet meer volgen. Als het echt niet anders gaat dan zou ik het doen maar als je nog even kan wachten dan liever natuurlijk bevallen. Je moet trouwens aan een infuus, je kan niet wandelen of zo om de pijn aan te kunnen ... pffff. Neen, was niets voor mij.
ik heb echt dezelfde ervaringen als jij met inleiden ben 4 keer gewoon bevallen en 2 keer ingeleid, en ik vond het inleiden echt een hel beide keren weeenstorm die ik totaal niet aan kon, of bij kon houden op een of andere manier snapte mijn lichaam volgens mij ook totaal niet wat er gaande was, terwijl de normale bevallingen echt zeer goed te doen waren, als ik mag kiezen geen inleiding meer voor mij tenzij er uiteraard iets met ons kindje is dan heb ik het er wel voor over