Moe

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jessy1983, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Mischien wel heel vlug
    Maar we zijn dus net bezig ruim een maand.
    EN ik ben sinds gistern zo onzettend moe.
    Ik moet pas over 2 weken ongesteld worden denk ik. ik ben er vanaf sinds vorige vrijdag.
    Maar ben zo moe en heb heel veel hoofdpijn heel raar.
    Ik slaapo uit en ik heb vakantie maar ik word wakker en ben nog steeds moe. gewoon futloos.
    Iemand ervaring mee.
    Of word ik gewoon ziek?

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi jessy1983

je bent dus pas gestopt met de pil?
    dan zal je wel aan het ontpillen zijn, daar krijg je soms ook allerlei rare klachten van..

ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben en jezelf niet gek moet gaan maken,,,

ik ben na 3 maanden gestopt met de pil zwanger geworden

hoop voor je dat het snel raak is

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    ik ben in juni gestopt met de pil. dus pas ja. in ieder geval voor de info :D

4. AdL15Start

AdL15Start Niet meer actief

Hi Jessy, ik zou het toch in de gaten houden, want wat jij hebt heb ik in het begin ook gehad toen ik zwanger was. Ik was moemoemoe. Kwam na m'n werk thuis en ging direct naar bed. Stond op en was nog steeds moe. Ik had het helemaal niet in de gaten, op het werk gebeurde vreselijk veel dus ik dacht dat het daaraan lag. Toen menstruatie ook uitbleef, had ik nog niets in de gaten, maar er kwamen steeds meer symptomen bij.
    Ik weet niet precies hoe het zit met ontpillen, ik had een spiraal en weinig van het verwijderen gemerkt. Was dus mooi binnen twee maanden zwanger!
    Succes!

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    dank je ik ga in ieder geval mijn menstruatie afwachten we zien het wel.....
    Ik heb de pil zelf ook niet geslikt ik gebruikte de nuvaring en daar lees ik weinig over. Maar wie weet is het wel ontpillen.
    Ik wacht het af.
    Maar julie horen het zeker als het wel zo is!
    :D

Deel Deze Pagina