ik hoor graag de ervaringen van dames die na een inwendig inderzoek bloed/bruinverlies hadden , en of dit veel/ weinig was en natuurlijk hoe lang dit duurde zoals jullie zien zit ik ook al tegen het einde en hoop dus natuurlijk dat het een teken is dat de bevalling snel gaat beginnen groetjes van Ramona
Ik heb van de week ook ook een inwendig onderzoek gehad. En had sávonds ook wat last van "bruin verlies" heb gebeld maar het was niet om mezelf druk om te maken. Het komt vaker voor zijn mijn gyn. Heb vandaag ook weer inwendig onderzoek gehad en heb er gelijk weer naar gevraagd en ik hoef alleen te bellen als het rood is. Het kan een teken zijn maar het hoeft niet zei ze nog. Maar ik hoop dat ik nu snel mag bevallen. Had vanmorgen 1cm ontsluiting maar dat zegt nog niets daar kan je ook weer een tijd mee rondlopen.
maandag ook inwendig onderzoek gehad, maar nergens geen last van gehad. Dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven. Ze vertelde wel dat het kon gebeuren. En als het meer zou zijn dan bij een menstruatie of zo, dan moesten we even bellen. Veel succes de aankomende tijd, en hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten.
even iets anders.. vanaf wanneer kregen jullie inwendig onderzoek? ( kan ik daar rekening mee houden )
ze had mij inderdaad gezegd dat ik iets kon verliezen , het onderzoek had ik gistermorgen rond 8uur en nog geen uur later begon het rood/bruinverlies al dit is de hele dag en nacht doorgegaan en we zijn nu al 5 maandverbandjes verder.... nu wordt het wel erg spannend hihi wie weet! groetjes van Ramona
ik zou graag ook willen weten of je vanaf 39 weken standaard inwendig onderzoek krijgt? ik ben wel onder controle gynacoloog? want ben eigenlijk ook wel errug benieuwd of er bij mij al iets aan het gebeuren is....
bij mij was het niet standaard , maar omdat mijn kleine niet indaald hebben ze gister inwendig onderzocht... grtz
Mijn kleine heeft vanaf week 28 in een stuitligging gelegen. En vorige week donderdag is er een keizesnee gepland voor vandaag. Nu was ik afgelopen maandag bij de gyn en de kleine lag ineens met het hoofd naar beneden. Toen heeft de gyn gekeken of ik al ontsluiting had en dat was niet het geval, kleine was wel al wat ingedaald. Paar uur later wat bruin verlies gehad. Omdat de KS voor vanmorgen gepland stond wilden ze toch dat ik kwam omdat ze bang waren dat de kleine weer terug draaide. Dit was niet het geval en heeft de gyn weer gekeken of ik ontsluiting had, (want de kleine lag nu dieper als maandag).De ontsluiting heb ik nu maar het was niet genoeg om het op te wekken. Dus nu weer een paar uur later weer wat bruin verlies. En nu is het gewoon afwachten......... pfffffff had toch een beetje hoop vandaag
Wat spannend bloempje... dat je kindje nog gedraaid is zeg wel super hoor! Alleen nu nog iets meer geduld bewaren. Succes!
Ik kreeg met 39 weken en 4 dagen een inwendig onderzoek,en heb 2 dagen last gehad van helder/bruin bloed.. Bij mij heeft het niet geholpen want onze kleine is met precies 42 weken zwangerschap met de keizersnede gehaald! Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen van een gezond kindje! groetjes,Alida
Ja ik zal nog even geduld moeten hebben. T'was wel weer een omschakeling. Maar ben heel erg blij dat de kleine gedraaid is en dat ik hoogst waarschijnlijk een normale bevalling mag hebben. Maar goed heb nog wat geduld in de kast liggen.......
zo hey , ik heb me ineens sinds gisteravond de griep zo ziek heb ik me jaren niet meer gevoeld als ik zo moet bevallen dan wacht ik toch liever ff... maar goed hier nog steeds bloed/bruin verlies en tot mijn grote verbazing heb ik vanmorgen ook nog een stuk slijmprop verloren :-k ach ja het wordt weer afwachten en uitzieken hihihi groetjes van Ramona
Hopen dat je je wel beter gaat voelen. Want dat is niet leuk als je zo moet bevallen, dan zou ik ook nog wel even willen wachten hihi. sterkte
hoi ik heb vanmiddag inwendig onderzoek gehad. ik wordt namelijk ingeleid, vanwege diabetes ik had al 2cm ontsluiting. ik wordt nu 7-12-07 ingeleid ik heb ook wat bloedverlies, meer bruin ze zei dat dit normaal is, geen zorgen maken dus ik vond het wel zeer doen hoor! heb nu nog steeds raar gevoel, rommelt een beetje van onder. wie weet..komt het straks nog uit zichzelf
kregen jullie na het onderzoek ook echte weeen? ik heb al 2cm ontsluiting, ik ben benieuwd of het echte werk er nu aan zit te komen, ook omdat zij er aan heeft gezeten en ik nog steeds een beetje bruine afscheiding heb.
Ik heb volgens mij nu wel wat oefenweeen. Kan het gevoel wat ik nu heb niet helemaal thuis brengen. Maar ik kan niet wachten op het echte werk. Mijn geduld raakt echt op heb niet zoveel geduld meer in de kast liggen hihi. Ben ook veels te benieuwd wat het nu wordt en hoe de kleine eruit zal zien. Maandag weer naar de verloskundige, maar hoop toch een beetje dat dat niet meer hoeft.
Hoi Bloempje, Wil je niet ontmoedigen hoor, maar heb al 2 weken voorweeën (oefen weeën). En toch zul je idd nog wel wat geduld uit de kast moeten zoeken....... Ik zal voor je duimen, dat het echte werk snel begint!
bloedverlies was na 3 dagen gestopt heb wel last van vage buik/rugpijn, maar dat wordt niet erger...zit nog altijd uit te griepen hier dus wordt weer afwachten groetjes van Ramona