Ik heb vorige week een positieve ovulatietest gehad en ik heb het ook gevoeld en normaal ben ik dan een week later ongesteld. Nu dus niet. Gisteren was mijn NOD. Zwangerschapstest (Kruidvat 2v5) was negatief gisteren en vandaag. Vandaag weer een ovulatietest en die was ook positief. Ik weet het nu dus niet meer. Vorige week vrijdag wel een hele lichte streep bij de Predictor Early. Mijn hoofd gaat alle kanten op en weet het dus echt niet meer. Wie weet wat ik nu kan doen?
Predictor Early zegt dat zelfs kraanwater zwanger is. En hij kan bij jou ook niet kloppen, want je zegt dat je vorige week je eisprong hebt gehad en dat je ook vorige week een streepje had. Dat is echt veel te vroeg. Ik zou dus nooooooit meer een Predictor Early gebruiken Verder zit je nu dus ongeveer 7dpo? Dat is ook echt nog heel erg vroeg hoor, om positief te testen.. Het kan wel, maar vaak komt het streepje toch pas later. Ik zou dus nog even een weekje wachten.. Of in ieder geval tot ongeveer 12/13 dpo.
Wat is DPO? Nou, weet ik dat ook weer van Predictor. Kan ik nu mijn geld terug vragen Maar normaal ben ik ook een week na mijn eisprong ongesteld dus daarom vind ik het zo raar...
Een week na je eisprong lijkt mij erg snel... Meestal is dit minimaal 12-15 dagen dus ik zou gewoon nog even wachten met testen.
Een week na je eisprong is erg snel.. Heb je dan een cyclus van 21 dg elke keer?? Zoja dan moet je een bezoekje doen naar je ha... Want als je elke keer op 7 dpo ongesteld wordt zal je hierdoor moeilijk zwanger worden. Je slijmvlies wordt dan namelijk te snel afgestoten en dus een innestelling bemoeilijkt. Weet je zeker dat je je eisprong goed hebt? Interpreteer je de ovulatie test wel goed?? Heb je er een foto van?
Ja, weet zeker dat ik hem gehad heb want ik voel hem. Wilde het alleen zeker weten. Mijn cyclus klopt nooit, is geen pijl op te trekken dus de ene keer is hij veel langer dan de andere keer maar heb altijd een week na mijn eisprong mijn menstruatie. Wist niet dat het veel te kort was. Ik kijk het even aan en anders ga ik toch maar een keer naar de dokter. Wil het eigenlijk nog even aan kijken aangezien ik nog een jaar bezig ben met een opleiding. Komt een zwangerschap eerder, is het goed maar als het nog een half jaartje op zich laat wachten is het ook goed. Bedankt iedereen! Probeer gewoon een beetje iets van mijn lichaam te snappen maar dat lukt nog niet aardig
Tja wat ik hier van het forum weet, is dat men het meent te voelen maar dat dit toch niet bleek te kloppen.. Misschien is temperaturen nog een idee? Want dan kan je daadwerkelijk de eisprong controleren. En anders toch een tijd de ovutesten gebruiken en hier komen showen, kunnen we even met zn allen meekijken om je lichaam beter te snappen vooral gebruik maken van ons hoor... Maar als het echt een week erna al is, dan wordt het lastiger om zwanger te worden. Succes!
Mag ik weten wanneer jij een ovulatietest positief noemt? Kun je even beschrijven wat je dan in het schermpje ziet staan als je er geen foto van hebt? Inderdaad erg irritant zo'n wisselvallige cyclus. En qua voelen...ik heb daar ook een eigen mening over. Dacht het ook altijd te voelen...totdat ik in de MMM terecht kwam. Hetgeen ik voelde, bleek niet de eisprong zelf te zijn, maar juist het groeien van de follikels! De uiteindelijke eisprong voelde ik niet. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en dat je gauw zwanger mag zijn!
Sowieso heb ik een hekel aan testen van Predictor. En al helemaal geen fan van de early testen. Een week na eisprong je ms is inderdaad erg vroeg. Zo kan je moeilijk tot bijna niet zwanger raken. Ikzelf gebruik ovutesten van de Action en daarbij temperaturen. Tot nu toe gaat/ ging het prima. Alleen twee weken geleden ook een ovutest gedaan nu ik niet wist wanneer ms zou doorbreken (vanwege miskraam) en die was positief. 2 dagen later kwam de ms
Wat kan is dat je ei wel wou springen ma nog niet is gesprongen en dat ie nu pas springt vandaar die pos. ovutest. Ik voel inderdaad ook altijd mn ei groeien maar het springen niet. Wat je kunt doen is even doortesten met ovutesten om te kijken of ie lichter word. Als ie positief blijft geven kan het toch welleens om een zwangerschap gaan.
Vanmiddag was hij weer donker en net was hij lichter geworden. Vorige week was het ook een donkere streep. Jullie brengen mij toch weer aan het twijfelen. Als mijn menstruatie door komt, begin ik met tempen en ovulatietesten. Ik vond het ergens ook al te snel aangezien de vorige cyclus ongeveer 40 dagen zou zijn en deze dan 20. klopt dus niet. ik wacht af. Na mijn ms zal ik beginnen en zal dan een foto plaatsen. Bedankt allemaal!
dan kan het inderdaad zijn dat je een laat ei hebt. Zou nog 1x testen vanmiddag en als die ook lichter is dan was t je ei