Hallo dames, Ik heb op meerdere forums gelezen dat mensen eerder met clear blue positief testen dan met de kruidvat cassette.. Nou vind ik dat heeel erg raar klinken.. Zijn er meer mensen die dat hadden?
Dat dacht ik ook al.. Toch staat er echt veel dat clear blue (gewone met het plusje) eerder positief test dan de kruidvat.. Beete vreemd
Maar testen deze mensen met dezelfde urine met deze 2 testen? Want als je met geconcentreerd ochtenurine test met de CB en dan later op de dag met de kruidvat kan ik me wel voorstellen dat de CB gevoeliger lijkt. Denk niet dat meeste mensen tegelijk met 2 merken testen met dezelfde urine....Misschien moeten wij dat gaan uittesten... Op onze NOD zelfde urine gebruiken om verschillende testen te doen en kijken welke dan echt gevoelig zijn. Mijn ervaring is dat de gewone matcare en de kruidvat het gevoeligst zijn.De matcare was bij mij licht positief op dag 9 na ovulatie. Erg vroeg dus en dat terwijl de ultra van matcare negatief was dus die gebruik ik niet meer.Overigens testte ik toen wel met alle 2 testen met dezelfde urine.