Hoe kan dat nou

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nootje1986, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist een zwangerschapstest van sensi gedaan die beweren dat je 6 dagen voor je nod kan testen. Ik heb zelf het gevoel dat ik zwanger ben maar die test wijst toch negatief uit. Zaterdag moet ik ongesteld worden. Iemand ervaringen mee? Test is zelf 99% betrouwbaar. Misschien was het ook allemaal wel een illusie en heb ik mezelf voor de gek gehouden. Ik baal er echt van.. echt een zeer negatieve test. Geen licht streepje te zien

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als je graag zwanger wilt zijn ga je vanalles voelen....

Maar ook met een test die 6 dgn voor nod kan, kan het net zo goed zijn dat je er 4 dgn voor nod pas positief mee test.

Nog niet opgeven :) succes!

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja joh 6dagen voor nod is echt heel vroeg hoor! Ookal zeggen ze dat het zo vroeg kan, dat verschilt sowieso per persoon. Als je zwanger bent is het nu net pas ingenesteld. Over een paar dagen gewoon weer testen!

4. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad. Ik ga nu gewoon wachten tot zaterdag en niet eerder meer testen....Maar het is wel balen want nu ben ik de hoop verloren

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had ook ooit zo een test, helemaal wit!!
    Uit frustratie gooide ik er nog een kv test tegen aan met dezelfde urine...snikkend op bed....ik keek op de test met betraande oogjes en er stond gewoon een licht streepje:D

Dus die testen gewoon het raam uit "gooien". ;)

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precieesssss hetzelfde :D

7. Siimoontjj14

Siimoontjj14 Niet meer actief

Hai Nootje,

Precies dezelfde ervaringen!
    Dit kan wel eens schijnzwanger zijn!
    Ik heb zelf een enorme kinderwens, daarom stop ik over 2 weken met dr anticonceptie, alleen ik was laatste een pil vergeten, en overgestapt na 4 jaar op een andere anticonceptie. Ik voelde ook allemaal Zwangerschaps symptomen, heb getest 1x avond, toen sochtends dag er na. Maar voelde me alsnog zwanger. Dacht toen dat ik misschien wel te vroeg was met testen, en nog een x een test gedaan op de ochtend, alle 3 van kv. Ook negatief! Heb me er toen wel overheen gezet. Ik denk dat jij het zelfde hebt. Ik was steeds misselijk, voelde iets in me onderbuik, zere onderrug, zere borsten en tepels (heb ik eigenlijk altijd wel) en wat buikpijn!
    Ik zou zeggen, wacht je menstruatie af, en anders nog eens testen.. Als je het dan nog niet vertrouwt kan je een bloedtest bij dr huisarts doen!

Succes.

8. Siimoontjj14

Siimoontjj14 Niet meer actief

Niet de hoop opgeven, het komt vast eens goed. Heb geduld, ookal is dat erg moeilijk als je een enorme kinderwens hebt. Ik spreek uit ervaring.

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Niet gaan balen hoor! Er is nog hoop!
    Ik had 1 dag voor NOD en op NOD ook een negatieve test, terwijl ik zwanger was. Pas een dag later had ik een licht streepje.

En als je toch niet zwanger blijkt, moet je gewoon weer vol goede moed de volgende ronde in gaan.
    Ik kon zelf ook niet wachten om zwanger te zijn, was erg ongeduldig... en pas na 5 rondes was het raak. Voor mijn gevoel een eeuwigheid, maar er zijn heel veel dames op dit forum die nog langer geduld moeten hebben!

Heel veel succes, ik duim voor je!

10. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid heel veel succes. Kan alle kanten op

En idd als je het graag wil kan je alles gaan voelen

Voor mij is dit nu ronde 24. Nouja 2 jaar dan moet et toch nu goed gaan

Ik voel al 2 jaar van alles. En allemaal witte testen op 1 x na

Doen had ik een bbz van 2 kleintjes

Nu ook weet op het wacht bankje
    Pijn me boobs. Krampjes. Steekjes meer afscheiding. Moe

Ik ga zondag testen maar zal voor je duimen. Meis

11. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend lieve reacties allemaal!! en inderdaad, gewoon opnieuw een ronde ingaan. Vol goede moed. Ik zal zaterdag nog even laten weten of ik een pos of neg test heb of alweer ongesteld ben geworden. In ieder geval weer moed gekregen

Deel Deze Pagina